Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
- organizacja pracy jednostki i zespołu pracowników, w tym: planowanie celów, definiowanie zadań do realizacji, efektywna alokacja zasobów, monitorowanie i weryfikacja realizacji zadań oraz raportowanie postępów prac;
- zarządzanie zespołem, motywowanie, planowanie szkoleń, ścieżek kariery i rozwoju pracowników,
- sprawna i efektywna współpraca z jednostkami w ramach struktur IT oraz z zewnętrznymi dostawcami ukierunkowana na realizację zadań oraz rozwiązywanie problemów,
- organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu administratorów aplikacji i usług IT, w zakresie:
- monitorowania aplikacji i usług IT pod kątem wydajności, dostępności i bezpieczeństwa oraz analiza i obsługa incydentów i problemów,
- zapewnienia, zgodnego z ustalonymi dla aplikacji SLA, poziomu świadczenia usług IT w obszarze aplikacji,
- administrowania aplikacjami biznesowymi, w tym: analiza trendów wydajnościowych i dostępności, analiza i optymalizacja procesów i usług związanych z aplikacjami oraz automatyzacja procesów administracyjnych i monitoringowych,
- tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danych,
- zarządzania zabezpieczeniami i dostępem,
- zapewnienia fachowego doradztwa użytkownikom (klienci zewnętrzni i wewnętrzni),
- wsparcia administratorów systemów, sieci, baz danych i aplikacji w diagnozowaniu problemów oraz incydentów,
- zarządzania konfiguracją i zapewnienia jej zgodności ze standardami,
- tworzenia i aktualizowania dokumentacji funkcjonalnej i technicznej,
- kontrolowania zgodności procedur bezpieczeństwa ze stanem faktycznym,
- opracowywania i opiniowania projektów wewnętrznych, udział w zespołach projektowych, modyfikacjach i testach rozwiązań informatycznych,
- monitorowanie zgłoszeń zgodnie ze standardami IT oraz stała współpraca z Service Desk,
- opracowywanie, aktualizowanie procesów i procedur związanych z architekturą operacyjną IT,
- współpraca oraz opieka nad realizacją usług realizowanych przez zewnętrznych dostawców,
- wdrażanie regulacji wewnętrznych optymalizujących procesy związane z celami jednostki.
- wykształcenie wyższe techniczne,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem utrzymania aplikacji,
- doświadczenie w administrowaniu Aplikacjami Biznesowymi,
- znajomość ITIL,
- znajomość nowoczesnych systemów i technologii informatycznych,
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację w środowisku biznesowym,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i menedżerskie,
- orientacja na potrzeby klienta.
- doświadczenie w definiowaniu i wdrażaniu umów SLA,
- znajomość metodyk prowadzenia projektów IT.
- umowę o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- pracę w dużej, renomowanej, rozwijającej się firmie.
Zachęcamy do udziału w rekrutacji także osoby z orzeczoną niepełnosprawnością, które spełniają określone powyżej kryteria kwalifikacyjne.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym