Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Marketingu (Kosmetyki)

    "VENITA"Fabryka Kosmetyków sp.z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Twój zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wdrożenie nowych produktów na rynek oraz za ich sukces rynkowy, Monitorowanie rynku, działań konkurencji oraz trendów konsumenckich, Kreowanie nowych produktów oraz zarządzanie wybraną częścią portfolio produktowego, Koordynowanie procesu...
  • Sprzedawca marketingu

    BACÓWKA RANIŻÓW Mariusz Soja   podkarpackie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Promocja sprzedaży: Odpowiedzialny za marketing i rozwój sprzedaży marki restauracyjnej firmy, wyszukiwanie potencjalnych klientów i nawiązywanie dobrych relacji kooperacyjnych. Rozwój i utrzymanie klientów: Pozyskuj nowych klientów za pomocą różnych kanałów, takich jak rozmowy...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik ds. Trade Marketingu

Pamapol S.A.
Rusiec
praca stacjonarna
2951 dni temu


Pamapol S.A. to spółka dominująca w Grupie Kapitałowej Pamapol i wiodący producent w branży przetwórstwa mięsno-warzywnego. Nasza oferta handlowa obejmuje produkty marki Pamapol - wieloletniego lidera rynkowego w kategorii dań gotowych, warzywa konserwowe i mrożone marki Kwidzyn, pasztety i konserwy mięsne premium pod brandem Spichlerz Rusiecki oraz dżemy Sorella.


Kierownik ds. Trade Marketingu

Miejsce pracy: Rusiec

Zadania:
  • ścisła współpraca z działem sprzedaży i działem Consumer Marketingu
  • planowanie i realizacja działań marketingowych w celu bezpośredniego wsparcia procesów sprzedaży
  • analiza rynku i monitoring działań konkurencji
  • zarządzanie akcjami promocyjnymi, materiałami POS, programami lojalnościowymi we wszystkich kanałach sprzedaży
  • aktywne poszukiwanie i rozwój narzędzi wsparcia sprzedaży
  • wykonywanie analiz marketingowych i sprzedażowych na bieżące potrzeby Działu Trade Marketingu
Oczekujemy:
  • wykształcenie wyższe, preferowany kierunek: marketing i zarządzanie
  • znajomość i doświadczenie w planowaniu i organizowaniu promocji handlowych
  • znajomość mechanizmów promocyjnych, działających na poziomie punktu sprzedaży
  • bardzo dobra znajomość pakietu Office - Excel, PowerPoint
  • prawo jazdy kat. B
  • dyspozycyjność, odpowiedzialność, kreatywność
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • swoboda w kontaktach interpersonalnych
  • doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
  • ciekawą pracę w młodym i ambitnym zespole
  • możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • samochód i telefon służbowy
  • program szkoleń
  • umowę o pracę
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Marketingu (Kosmetyki)

    "VENITA"Fabryka Kosmetyków sp.z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Twój zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wdrożenie nowych produktów na rynek oraz za ich sukces rynkowy, Monitorowanie rynku, działań konkurencji oraz trendów konsumenckich, Kreowanie nowych produktów oraz zarządzanie wybraną częścią portfolio produktowego, Koordynowanie procesu...
  • Sprzedawca marketingu

    BACÓWKA RANIŻÓW Mariusz Soja   podkarpackie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Promocja sprzedaży: Odpowiedzialny za marketing i rozwój sprzedaży marki restauracyjnej firmy, wyszukiwanie potencjalnych klientów i nawiązywanie dobrych relacji kooperacyjnych. Rozwój i utrzymanie klientów: Pozyskuj nowych klientów za pomocą różnych kanałów, takich jak rozmowy...