TeamQuest jest polską, dynamicznie rozwijającą się firmą, od ponad 10 lat zajmującą się kompleksowymi usługami doradztwa personalnego, w szczególności w rekrutacji specjalistów IT.
Dla naszego klienta, prężnie rozwijającej się firmy, dostarczającej rozwiązania IT, szukamy osoby na stanowisko:
Kierownik ds. Serwisu i Obsługi Klienta (Infrastruktura IT)
MIASTO Warszawa
Nr ref.: 21340
Zakres obowiązków:
- koordynacja i kierowanie podległym zespołem serwisu infrastruktury informatycznej
- wycena projektów serwisowych
- nadzór nad magazynem części serwisowych
- rozwój części związanej z autoryzowanym serwisem producentów
- weryfikacja I modyfikacja oferty serwisowej
- realizacja założonego targetu budżetu rocznego
- obsługa klienckich umów abonamentowych
- obsługa projektów dodatkowych
- dosprzedaż (obsługa nowych funkcjonalności)
- wsparcie eksperckie zespołu
- organizacja procesów utrzymaniowych i wdrażanie narzędzi Help-Desk
Wymagania:
- minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem
- umiejętność tworzenia zmotywowanego i zaangażowanego zespołu
- umiejętność nawiązywania i pielęgnowania dobrych relacji z Klientem (zwłaszcza z osobami na stanowiskach wyższego szczebla)
- doświadczenie w koordynowaniu i prowadzeniu projektów wdrożeniowych oraz praktyczna znajomość metodologii ITIL i/lub Project Management
- umiejętność prowadzenia dokumentacji serwisowej i wdrożeniowej
- dobra znajomość języka angielskiego
- inicjatywa i kreatywność w realizacji zadań
- wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne
- wysoki poziom kultury osobistej
- wykształcenie wyższe
- umiejętności interpersonalne
- samodzielność, samodyscyplina i odpowiedzialność w wykonaniu zadań
- prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premie)
- realne możliwości rozwoju
- pracę w stabilnej firmie, będącej liderem na swoim rynku
- niezbędne narzędzia pracy