Kierownik ds. Serwisów i Prewencji Reklamacji, IKEA Retail, Janki k/Warszawy
Dobrze się składa, że się spotkaliśmy. Patrzysz na świat inaczej niż większość ludzi. Wierzymy, że wartości, jakimi się kierujesz są ważniejsze niż Twoje dotychczasowe doświadczenie. Oferujemy stanowiska pełne wyzwań, odpowiedzialnych zadań i inspiracji do ciągłego rozwoju. W IKEA każdy dzień jest inny. Spójrz z nami na świat z innej perspektywy.
- posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem, motywujesz i inspirujesz innych,
- podzielasz wartości IKEA i jesteś ich ambasadorem,
- osiągasz dobre wyniki i realizujesz cele, nieustannie poszukując nowych sposobów pracy i rozwiązywania problemów,
- posiadasz dobrze rozwinięte zdolności analityczne,
- jesteś pewna/-y siebie w wyrażaniu własnych opinii i poglądów,
- swobodnie komunikujesz się w języku angielskim,
- interesujesz się tym, co dzieje się na rynku, zarówno lokalnie, jak i globalnie,
- masz doświadczenie w pracy w zmieniającym się i zorientowanym na przyszłość środowisku,
- posiadasz doświadczenie w pracy w środowisku zorientowanym na Klienta.
2569361
Budowanie zaufania do marki IKEA poprzez zapewnienie:
- doskonałej jakości serwisów posprzedażowych, w dobrej cenie, dostosowanych do potrzeb wielu klientów, tak by zapewnić im najlepsze, komfortowe doświadczenia zakupowe,
- optymalnej, zgodnej ze standardami IKEA współpracy z partnerami zewnętrznymi świadczącymi te usługi,
- zapobieganie reklamacjom i przyczynianie się do lepszych wyników finansowych,
- dbanie o efektywność kosztową serwisów posprzedażowych,
- zarządzanie zespołem ekip reklamacyjnych (wewnętrznych i zewnętrznych),
- wspieranie i rozwijanie kliento-centrycznej kultury na każdym polu działania,
- pozyskiwanie partnerów zewnętrznych na lokalnym rynku, tworzenie warunków dobrej współpracy i jasnych relacji biznesowych.
- egzekwowanie standardów i kontrolowanie rozliczeń z firmami świadczącymi serwisy posprzedażowe,
- optymalizacja procesów operacyjnych, wspólnie z pozostałymi działami w sklepie oraz partnerami zewnętrznymi.
Jako Kierownik ds. Serwisów i Prewencji Reklamacji będziesz odpowiedzialny za doskonałą jakość serwisów posprzedażowych i dzięki temu będziesz dbać o naszych Klientów oraz optymalizować procesy operacyjne, wspólnie z pozostałymi działami w sklepie oraz partnerami zewnętrznymi.
- abyś został z nami na dłużej - zapewniamy umowę o pracę,
- abyś rozwijał się #potwojemu – stworzymy ścieżkę rozwoju, która będzie odpowiadała na Twoje potrzeby,
- zadbać o poczucie bezpieczeństwa Twoje i Twojej rodziny - oferujemy opiekę medyczną i plan emerytalny oraz ubezpieczenie NNW,
- doceniać Twoje osiągnięcia,
- dać Ci możliwość wyboru dodatkowych benefitów
Spodziewamy się, że rynek artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce potroi się do 2035 roku, z IKEA jako liderem branży. Grupa IKEA jest światowym liderem w urządzaniu domu. Jesteśmy firmą, która kieruje się wartościami, a domowe życie jest naszą prawdziwą pasją. Naszą wizją jest tworzenie lepszych warunków codziennego życia dla wielu ludzi.