Eurocash Cash&Carry to największa pod względem liczby posiadanych placówek sieć hurtowni typu cash&carry w Polsce, licząca 180 hal. Od 25 lat z sukcesem wspieramy rozwój handlu niezależnego.
Kierownik ds. Rozwoju Klientów
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowy rozwój klientów Cash&Carry w dedykowanym segmencie sprzedaży poprzez:
- Zbudowanie długoterminowego planu rozwoju klientów opartego na stworzonej segmentacji klientów
- Stworzenie przejrzystych i uzasadnionych biznesowo warunków handlowych w zakresie m.in. polityki cenowo – promocyjnej, warunków rabatowych, oferty dla poszczególnych grup klientów, programu lojalnościowego
- Opracowanie planu i narzędzi komunikacji z klientami, w tym rozwój oferty na platformie dedykowanej do sprzedaży elektronicznej
- Budowanie relacji biznesowych z klientami w ramach obszaru odpowiedzialności oraz pozyskiwanie nowych klientów do stałej współpracy
- Wprowadzenie cyklicznych mechanizmów prognozowania i raportowania wyników dla dedykowanej kategorii klientów
- Współpracę z pozostałymi działami komercyjnymi w organizacji
Idealny kandydat powinien:
- Posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w sprzedaży w branży FMCG, mile widziane w budowaniu zasad i standardów współpracy z klientami,
- Posiadać wiedzę o specyfice funkcjonowania klientów rynku tradycyjnego, segmentu HoReCa lub sprzedaży B2B
- Osiągać dobre wyniki w zakresie realizacji celów biznesowych,
- Wykazywać samodzielność w działaniu, inicjatywę i odpowiedzialność,
- Umiejętnie planować i zarządzać budżetem,
- Posiadać doświadczenie w prowadzeniu negocjacji,
- Posiadać wykształcenie wyższe.
Na tym stanowisku zapewniamy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie i oparty o wyniki system premiowy,
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę na nowotworzonym, samodzielnym stanowisku,
- Bogaty pakiet benefitów (ubezpieczenie menadżerskie, pakiet Medicover).