Ogłoszenie numer: 247237, z dnia 2012-12-06
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży usługowej poszukujemy pracownika na stanowisko:
Kierownik ds. Relacji z Klientami
Miejsce pracy: Poznań, Poznań, okolice
Nr Ref.: CSM11/12
Opis stanowiska
- zapewnienie wysokiej jakości obsługi istniejących klientów,
- motywowanie i szkolenie podległych pracowników,
- przygotowywanie raportów zgodnie z obowiązującymi zasadami,
- koordynowanie procesu wdrażania nowych klientów,
- nadzorowanie procesów reklamacji prowadzonych przez podległych pracowników oraz samodzielne,
- prowadzanie reklamacji od kluczowych klientów,
- podejmowanie inicjatyw i działań zwiększających jakość obsługi klientów,
- nadzorowanie obiegu informacji i dokumentów w podległym dziale,
- zapewnienie komunikacji pomiędzy podległym działem, a działami i jednostkami współpracującymi.
Wymagania
- wykształcenie wyższe,
- minimum 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w dziale obsługi klienta lub w dziale sprzedaży,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, mile widziana znajomość systemów CRM,
- prawo jazdy kategorii B,
- praktyczna wiedza z dziedziny zarządzania, technik sprzedaży i obsługi klienta,
- doświadczenie w zarządzaniu procesami obsługi klienta np. reklamacje, płatności itp.
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne,
- doskonała organizacja pracy swojej, zespołu i umiejętność radzenia sobie z wieloma zadaniami,
- wysoka kultura osobista.
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon),
- prywatną opiekę medyczną,
- pracę w kompetentnym i ambitnym zespole,
- możliwość rozwoju i zdobywania cennego doświadczenia w środowisku międzynarodowym.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.