Dołącz do Działu Projektów IT w roli Kierownika programów transformacyjnych. Zostań częścią zespołu profesjonalistów, którzy wspólnie dążą do osiągania ambitnych celów i razem z nami kształtuj nowoczesne oblicze współczesnej branży medycznej. Współpracuj z ekspertami z różnych dziedzin i rozwijaj swoje umiejętności w inspirującym otoczeniu. Pracuj w dynamicznym środowisku, gdzie każdy dzień przynosi nowe wyzwania i możliwości rozwoju zawodowego.
- Forma współpracy: umowa o pracę /B2B
- Model pracy: hybrydowy (min 1-2 raz w tygodniu - praca w biurze w Warszawie)
- Rekrutacja: w biurze
- Współudział w definiowaniu zakresu i strategii transformacji
- Prowadzenie programów transformacyjnych zapewniając realizację celów zgodnie z określonym budżetem i zachowując ustalone ramy czasowe
- Opracowywanie harmonogramów i planów działania, określenie budżetu i zasobów niezbędnych do realizacji programu
- Zarządzanie ryzykiem i zagadnieniami w programie
- Budowanie efektywnej współpracy pomiędzy zespołami realizującymi poszczególne projekty/inicjatywy programu
- Zapewnienie spójności między współzależnymi inicjatywami i projektami
- Identyfikacja kluczowych wskaźników efektywności (KPI) i monitorowanie postępów
- Zarządzanie zmianą stosując wybrane narzędzia i techniki
- Tworzenie i utrzymanie dokumentacji programu
- Regularne raportowanie statusu programu dla interesariuszy
- Prezentowanie wyników programu, osiągniętych celów oraz identyfikowanych obszarów wymagających uwagi
- Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi interesariuszami programu
- Doświadczenie: min 5 letnie w zarządzaniu projektami/programami, których celem jest transformacja organizacji
- Analiza informacji: umiejętność analitycznego myślenia: zbierania, analizowania i interpretowania informacji, zdolność do identyfikowania nieefektywności i wyzwań, analizowania ich przyczyn i proponowania rozwiązań
- Komunikacja: umiejętność jasnego i zrozumiałego przekazywania informacji zarówno na poziomie technicznym, jak i biznesowym
- Współpraca: zdolność do pracy w zespołach interdyscyplinarnych i budowania relacji, motywowania innych, rozwiązywania konfliktów i tworzenia pozytywnej atmosfery pracy
- Zarządzanie zmianą: umiejętność wprowadzania zmian w organizacji, motywowania pracowników i pokonywania wyzwań
- Orientacja na wynik: umiejętność ustalania celów i mierzenia efektów działań
- Zarządzanie czasem: Umiejętność efektywnego zarządzania wieloma priorytetowymi zadaniami oraz sprawnego działania w warunkach presji czasowej
- Narzędzia: znajomość narzędzi do zarządzania projektami (np. Jira, MS Project), pakiet MS Office
- Języki: Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (B2/C1)
- Wykształcenie: wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie, informatyka)
- Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się organizacji – działamy na styku różnych dziedzin, od opieki zdrowotnej (medycyna, stomatologia, optyka, farmacja) po fitness. Dzięki temu nasze projekty są niezwykle zróżnicowane i pozwalają nam zdobywać unikalne doświadczenie
- Przedsiębiorczość to jedna z naszych wartości, którą kierujemy się w pracy. Twórz z nami innowacyjny obraz współczesnej branży medycznej
- Rozwijaj się w różnych technologiach. Korzystamy z wielu nowoczesnych narzędzi i cały czas poszukujemy nowych rozwiązań
- Pracujemy w środowisku międzynarodowym i implementujemy nasze rozwiązania na inne rynki zagraniczne
- Ważny jest dla nas rozwój naszych pracowników, dlatego z programem „Sięgaj Wyżej z Medicover” pokierujesz swoją ścieżką kariery w obranym przez Ciebie kierunku
- Prywatna opieka medyczna
- Dostęp i dofinansowanie platformy Medicover Benefits (m.in. bilety do kina, teatru, karnety sportowe)
- Dostęp do szkoleń wewnętrznych oraz zewnętrznych
- Dostęp do nauki języka angielskiego
- Zniżki na usługi i produkty oferowane przez spółki Medicover
- Grupowe ubezpieczenie NNW
- Angażujące akcje w ramach kampanii well-beingowej „Zdrowie przez cały rok”,
- Możliwość zaangażowania się w wolontariat pracowniczy Fundacji Medicover.
Poznaj
Medicover Sp. z o.o.
Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie. Ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkich sercach, którzy chcą w życiu czegoś więcej. Naszym celem jest poprawa i utrzymanie dobrego stanu zdrowia pacjentów.Są nas tysiące. Tylko w Polsce zatrudniamy ponad 7 tysięcy pracowników – lekarzy, pielęgniarki, farmaceutów, fizjoterapeutów a także wysoko wykwalifikowanych specjalistów, którzy na co dzień wspierają rozwój organizacji. Medicover to wiele biznesów oraz ogromna różnorodność stanowisk, dlatego każdy znajdzie tu dla siebie miejsce.Od ponad 20 lat dbamy o zdrowie naszych pacjentów. Medicover to wiele spółek zajmujących się profilaktyką i szerokorozumianą ochroną zdrowia. Medicover to nie tylko centra medyczne, centra przyzakładowe, nowoczesny szpital czy sieć aptek. To również kliniki leczenia niepłodności, kliniki rehabilitacyjne, salony optyczne oraz placówki związane z opieką nad osobami starszymi. Dzięki swej różnorodności towarzyszymy naszym pacjentom na każdym etapie życia – od momentu poczęcia, aż do późnej starości.