Kim jesteśmy?
- 90 krajów świata
- 2 500 nowoczesnych zakładów
- 32,6 mld CHF sprzedaży netto
- 115 000 pracowników na świecie
PLANOWANIE:
- Zarządzanie procesem S&OP dla segmentu chemii budowlanej i styropianu
- Przygotowanie planów sprzedaży i produkcji w horyzoncie długo i krótkoterminowym dla podległych zakładów produkcyjnych
- Budżetowanie i bieżąca weryfikacja możliwości produkcyjnych i logistycznych vs plany finansowe
- Zbieranie zapotrzebowań od handlowców oraz Centrum Obsługi Klienta i tworzenie planów tygodniowych
- Alokacja planów sprzedażowych i produkcyjnych na Zakłady Produkcyjne
- Przygotowanie i prowadzenie regularnych spotkań sprzedaż / logistyka/ produkcja/ kontroling i dbałość o przepływ informacji operacyjnych
- Dbałość o utrzymywanie optymalnego zapasu produktów w każdym zakładzie w tym relokacja pomiędzy zakładami
- Monitoring dostępności surowców do planu produkcji
LOGISTYKA:
- Przewodzenie kategorii przewozów paletowych, odpowiedzialność za strategię wysyłek paletowych w całej grupie Lafarge w Polsce
- Zarządzanie, rozwijanie i motywowanie podległego Zespołu (min. 4 osoby)
- Odpowiedzialność za proces przyjmowania zamówień i planowania wysyłek do klientów ze wszystkich zakładów produkcyjnych
- Zarządzanie wysyłkami do klientów poprzez sieć zewnętrznych przewoźników, odpowiedzialność za optymalizację kosztów i terminowość dostaw
- Zarządzanie logistyką zwrotną palet
- Zarządzanie transportem przychodzącym surowców we współpracy z logistykami grupy Lafarge odpowiedzialnymi za dany segment transportowy
- Ścisła współpraca z działem Zakupów przy kontraktowaniu usług przewozowych w segmencie przewozów paletowych
DIGITALIZACJA
- Przegląd funkcjonalności systemów informatycznych wspierających planowanie i logistykę pod kątem ich optymalizacji oraz przystosowywania do trendów rynkowych i aktualnych potrzeb segmentu suchych mieszanek
- Prowadzenie projektów w celu usprawniania procesów oraz redukcji kosztów logistyki
- Przygotowywanie i pełne raportowanie danych planistycznych i logistycznych
- umowę o pracę, opiekę medyczną Medicover
- możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
- szansę na rozwój wewnątrz organizacji
- dostęp do szkoleń, unikalny plan rozwoju kompetencji
- pracę w wyjątkowym, innowacyjnym miejscu
- dostęp do najnowocześniejszych technologii
- pracę w miejscu, gdzie masz wpływ na świat i otoczenie
- Wykształcenie wyższe – ekonomiczne lub techniczne
- Minimum 5-letnie doświadczenie kierownicze w dziale logistyki i/lub dziale planowania
- Wiedza na poziomie eksperckim z zakresu logistyki, analizy procesów, zarządzania transportem
- Biegła znajomość excela, systemów klasy TMS oraz systemów wspomagających planowanie
- Znajomość języka angielskiego (min. B1)
- Proaktywny styl pracy, samodzielność i samodyscyplina
- Umiejętność słuchania i motywowania innych
- Odporność na stres oraz wielozadaniowość
- Prawo jazdy kat B
- Gotowość do podróży służbowych (w wyposażeniu stanowiska jest samochód służbowy)
Poznaj nas bliżej - odwiedź www.lafarge.pl
Poznaj
Holcim Polska S.A
Holcim Polska jest producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.
Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje. Spółka oferuje m.in. niskoemisyjne cementy z rodziny ECOPlanet dla budownictwa i prefabrykacji (o 30-50% mniejszym śladzie węglowym niż czysty cement portlandzki CEM), beton ECOPact (o prawie 50% mniejszym śladzie węglowym niż standardowy beton towarowy), czy kruszywo z recyklingu ECOSource. W ofercie znajdują się również systemy podłogowe, a także rozwiązania izolacyjne przeznaczone do kompleksowej termomodernizacji.