Jeśli chcesz odegrać znaczącą rolę w rozwoju Globalnego Łańcucha Dostaw dołącz do naszej grupy około 12000 specjalistów działających w międzynarodowym środowisku. Jesteśmy grupą z jasno określoną wizja istnienia przedsiębiorstwa, która daje możliwość rozwoju zawodowego. Wspólnie, dbamy o jakość na wszystkich poziomach zarządzania i wspólnie poszukujemy drogi do doskonałości.
Obecnie FM Polska poszukuje osób do pracy na stanowisko:
Kierownik ds. oprogramowania IT
Miejsce pracy: mazowieckie/ Mszczonów
Nr Ref.: HO/KOPL/03/15
Podstawowe obowiązki stanowiska:
- Analiza potrzeb i planowanie rozwoju i wdrożeń oprogramowania.
- Zarządzanie procesem projektowania oprogramowania.
- Nadzór nad testowaniem oprogramowania.
- Weryfikacja jakości oprogramowania.
- Współpraca z pozostałymi zespołami IT oraz klientami firmy przy testowaniu, weryfikacji systemu oraz tworzeniu technicznej dokumentacji oprogramowania.
- Efektywne zarządzanie podległym zespołem (m.in. :udział w rekrutacjach, planowanie, kontrola i ocena pracy, motywowanie, przekazywanie informacji, itp.) w celu optymalizacji wykorzystania czasu pracy i narzędzi.
Wymagania:
- Dobra znajomość baz danych i języka SQL.
- Dobra znajomość systemów IT wspierających procesy logistyczne - będzie dodatkowym atutem.
- Mile widziana znajomość procesów magazynowych i/lub transportowych.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – warunek konieczny.
- Znajomość środowiska PowerBuilder.
- Znajomość środowiska HP-UX.
- Umiejętność tworzenia i czytania dokumentacji projektowej.
- Umiejętność zarządzania wieloma zadaniami/projektami równocześnie.
- Komunikatywność oraz umiejętność budowania relacji międzyludzkich.
- Umiejętność wyznaczania celów i wspierania pracowników w ich osiąganiu.
Oferujemy:
- Grupowe ubezpieczenie na życie.
- Bezpłatną opiekę medyczną.
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych.
- Stabilną pracę w renomowanej międzynarodowej firmie będącej wiodącym operatorem logistcznym.
- Rozwój zawodowy w ramach struktury firmy.
- Udział w projektach o skali międzynarodowej.