Ogłoszenie numer: 31725, z dnia 2007-07-24
JobFinder
Nasz Klient, to spółka, która została założona w 2001 roku w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie przedsiębiorstw nowoczesnymi technologiami informatycznymi. Kieruje swoją ofertę zarówno do dużych, jak i średnich firm i w zależności od indywidualnych potrzeb klientów proponuje rozwiązania dopasowane do specyfiki procesów biznesowych danej organizacji. Klientami firmy są przedsiębiorstwa, które chcą skorzystać z najnowszych osiągnięć informatycznych. W ofercie naszego Klienta znajdują się takie usługi jak: outsourcing infrastruktury IT, e-learning oraz budowę ośrodków przetwarzania danych
Kierownik ds. Obsługi Kluczowych Klientów- Dział e-learning
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: KSE-07
Opis stanowiska
opracowywanie kompleksowych ofert sprzedażowych nawiązywanie i budowanie trwałych relacji biznesowych negocjacje handlowe i ustalanie warunków współpracy z klientami realizacja planów sprzedażowych i pozyskiwanie nowych klientówWymagania
wykształcenie wyższe bardzo dobra znajomość sprzedaży rozwiązań IT połączona ze znajomością rynku IT (dodatkowym atutem będzie znajomość branży szkoleń e-learningowych oraz udokumentowanie osiągnięć w sprzedaży produktów i/lub usług IT) znajomość technik sprzedaży oraz skutecznych technik negocjacyjnych doświadczenie w pracy z partnerami zewnętrznymi w celu dostarczenia rozwiązań dotyczących sprzedaży wiedza związana z procesem sprzedaży usług i zaawansowanych rozwiązań IT umiejętność organizacji własnego czasu pracy odporności na stres, optymizm, nastawienie na osiąganie założonych celów łatwość w nawiązywaniu kontaktów dobra obsługa komputera (MS Office) bardzo dobra znajomość języka angielskiegoOferujemy
ciekawą pracę w profesjonalnym, młodym zespole i przyjaznym środowisku atrakcyjne wynagrodzenie i warunki socjalne stabilność zatrudnieniaProsimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.