Jesteśmy liderem rynku sprzedaży elektroniki w Polsce. Znasz nas doskonale, przez ostatnie 20 lat wyznaczaliśmy kierunek rozwoju branży i robimy to nadal. Dla Klientów jesteśmy przewodnikami po świecie technologii. Klient jest w centrum naszych działań, a jego satysfakcja to nasz wspólny cel. Aktualnie do naszego sklepu MEDIAMARKT Riviera Gdynia ul. Kazimierza Górskiego 2 poszukujemy osoby na stanowisko:
Kierownik ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gdynia, ul. Kazimierza Górskiego 2
Czym będziesz się zajmować?
- Kierowaniem pracą zespołu Działu Obsługi Klienta (kasy/serwis/obsługa zamówień internetowych/obsługa zgłoszeń Klientów)
- Dbaniem o doświadczenia Klientów w procesie zakupowym (offline i online) jak i w procesie reklamacji
- Wsparciem doradztwa w zakresie produktów i usług dodatkowych dostępnych w markecie
- Dbaniem o rozwój Pracowników Działu Obsługi Klienta i ich doświadczenia ze współpracy - bieżące rozmowy z Pracownikami i Dyrektorem marketu
- Ścisłą współpracą z Dyrektorem marketu i innymi działami w kontekście realizacji celów sklepu
Po czym poznasz, że radzisz sobie świetnie?
- Po poziomie realizacji miesięcznego celu sprzedażowego
- Po wskaźniku NPS, czyli informacji zwrotnej od Klientów w zakresie jakości obsługi
- Po wskaźniku NPP, czyli informacji zwrotnej od Pracowników Działu Obsługi Klienta
- Po poziomie sprzedaży usług dodatkowych
Jakie mam wymagania?
Pokaż nam, że umiesz i lubisz zarządzać Zespołem! Wystarczy, że szybko się uczysz, masz zajawkę na nowe technologie i lubisz ludzi.
Dodatki:
- Premie za wyniki (uzależnione od wyników sklepu- pracujemy jako OneTeam)
- Prywatna opieka medyczna
- Fajny zespół
- Karta sportowa lub żywieniowa do wyboru
- Ubezpieczenie grupowe
- Dodatki okolicznościowe
Jakie mamy opcje rozwoju?
Kierownik ds. Obsługi Klienta -> Dyrektor Sklepu
Zainteresowany/a? Czekamy na Twoją aplikację!