Marka Monnari istnieje na polskim rynku od 1998 roku. Obecnie firma jest liderem w segmencie eleganckiej, markowej odzieży dla Pań aktywnych i nowoczesnych, a zarazem lubiących podkreślać swoją kobiecość.
Monnari oferuje dwie, pełne sezonowe kolekcje (wiosna-lato, jesień-zima), odzwierciedlające światowe trendy mody, interpretowanej poprzez pryzmat ponadczasowej klasyki. Rozmaite linie odzieży uzupełnia szeroki wybór akcesoriów, począwszy od obuwia, poprzez torby, szale, aż po biżuterię. Własna wzorcownia, tandem doświadczonych projektantek i ludzie, dla których moda jest prawdziwą pasją składają się na sukces marki stawiającej na jedyny w swoim rodzaju, pełen wysublimowanej elegancji styl.
Na chwilę obecną, firma Monnari zatrudnia blisko 1400 pracowników i posiada ponad 160 sklepów w 72 miastach w całej Polsce.
Poszukujemy osób do pracy na stanowisku:
- Tworzenie strategii marketingowych dla poszczególnych marek odzieżowych Grupy Kapitałowej.
- Planowanie i koordynowanie działań marketingowych.
- Opracowywanie i wdrażanie narzędzi marketingowych w długoterminowej perspektywie.
- Stałe wsparcie działań sprzedażowych - ścisła współpraca z działem sprzedaży.
- Efektywną współpracę z innymi działami firmy.
- Współpraca z agencjami i partnerami zewnętrznymi.
- Organizację sesji zdjęciowych.
- Nadzór nad bazą stałych klientów.
- Inne zadania związane z obszarem marketingu.
- Doświadczenia na podobnym stanowisku, preferowany retail.
- Wykształcenie wyższe – preferowane kierunkowe (marketing, reklama).
- Pro aktywność oraz dynamizm w działaniu i poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań.
- Silne zorientowanie na osiągnięcie celów.
- Umiejętności komunikacyjne, efektywnej współpracy i nawiązywania relacji.
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Pracę w młodym zespole o wspólnej pasji.
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczeń grupowych i/lub pakietu sportowego.
- Szkolenia, możliwość rozwoju zawodowego.
- Zakupy naszych towarów z wysokimi rabatami.
Poznaj
MONNARI TRADE S.A.
Spółka Akcyjna „MONNARI TRADE” istnieje od 2000 r., ale historia marki MONNARI sięga 1998 roku, kiedy działalność była prowadzona w formie spółki cywilnej pod nazwą „MONNARI”.
„MONNARI TRADE” S.A. skoncentrowała się na stworzeniu własnych kompleksowych kolekcji, skierowanych głównie do kobiet powyżej 30 roku życia, w atrakcyjnym segmencie odzieży markowej.
Głównym obszarem działalności gospodarczej „MONNARI TRADE” S.A. jest tworzenie szerokiej i zróżnicowanej oferty asortymentowej odzieży damskiej, obejmującej modne, wygodne i wysokiej jakości ubrania, a następnie jej sprzedaż poprzez sieć własnych sklepów firmowych.