Ceneo.pl jest jednym z największych serwisów e-commerce w Polsce. Dostarcza swoim użytkownikom narzędzia, które umożliwiają łatwe i szybkie wyszukiwanie produktów oraz korzystnych ofert sklepowych. Dbamy o ciągły rozwój nie tylko samego serwisu, ale też naszych pracowników. Praca u nas daje wiele przyjemności i satysfakcji. Stanowimy zgrany zespół, pracujący w rodzinnej atmosferze. Ceneo.pl tworzą ludzie, którzy pozostali sobą, przyjaźnią się, rozwijają wspólne pasje i zainteresowania poza pracą.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko Kierownika ds. Marketingu
Czy potrafisz połączyć ogień z wodą?
- uwolnić kreatywność (swoją i zespołu) a potem zaraportować efekty na twardych liczbach?
- realizować kampanie dla młodszych i starszych, oszczędnych i rozrzutnych, nowoczesnych i tradycjonalistów – bo przecież wszyscy kochają zakupy?
- śledzić najnowsze trendy i nie zapominać o sprawdzonych standardach?
- wziąć pod uwagę różne potrzeby i życzenia klientów wewnętrznych i przełożyć je na projekt, pod którym się w pełni podpiszesz?
- prowadzić jednocześnie wiele projektów i nie przeoczyć najmniejszego szczegółu?
- być szybkim i cierpliwym zarazem?
- pilnować porządku i pracować w twórczym chaosie?
Jeśli odpowiedziałeś 8xTAK – to Ciebie szukamy!
Kierownik ds. Marketingu
Miejsce pracy: Wrocław
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- zarządzanie zespołem marketingu,
- współtworzenie oraz koordynowanie realizacji wizji i strategii marketingowej Ceneo.pl,
- definiowanie oraz wdrażanie działań marketingowych,
- zarządzanie kampaniami e-commerce w każdym możliwym kanale, online i offline, ATL i BTL - od pomysłu do faktury,
- aktywne poszukiwanie nowych wydawców i partnerów do działań komunikacyjnych,
- bieżący monitoring i analiza efektywności prowadzonych kampanii, wyciąganie wniosków i rekomendacje zmian,
- analizowanie ruchu oraz zachowań użytkowników serwisu,
- analiza konkurencji, danych rynkowych i trendów rozwoju rynku,
- opracowanie i kontrola realizacji budżetu marketingowego.
WYMAGANIA:
- kilkuletnie, udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu komunikacji marketingowej w branży e-commerce na podobnym stanowisku,
- doskonała znajomość narzędzi analitycznych do mierzenia efektywności działań marketingowych,
- udokumentowaną realizację projektów marketingowych,
- biegła znajomość języka angielskiego,
- doświadczenie w tworzeniu i rozliczaniu budżetu marketingowego,
- doświadczenie i wizja działań employer brandingowych, CSR i PR,
- wysoko rozwinięte umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność definiowania celów i konsekwencja w ich realizacji,
- wysokie umiejętności komunikacyjne i zdolności interpersonalne,
- ciągła otwartość na dyskusję i potencjalne zmiany.
OFERUJEMY:
- Umowa o pracę
- Bardzo atrakcyjny system premiowy
- Dynamiczne środowisko pracy oraz niezbędne narzędzia (laptop, telefon)
- Szansę rozwoju zawodowego poprzez szkolenia i konferencje
- Możliwość uczestniczenia w darmowych kursach języka angielskiego (różne poziomy, małe grupy)
- Chillout wyposażony w wiele kultowych gier (Xbox & PS4) oraz chętnych do wspólnej gry
- Atrakcje i zabawy organizowane przez Mood Managera (m.in. wspólny obiad/ śniadanie, konsultacje z trenerem fitness, seanse masażu i wiele innych pomysłów)