Obecnie do naszego zespołu w Departamencie Wsparcia Niezależnych Aptek poszukujemy osoby na kluczowe stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- opracowanie, przygotowanie oraz wdrożenie strategii marketingowej dla rynku aptecznego (retail)
- tworzenie kalendarza aktywności marketingowych z wykorzystaniem analiz dotyczących zachowań zakupowych klientów oraz ich preferencji
- tworzenie i implementację narzędzi wspierających sprzedaż
- planowanie i wdrażanie kreatywnych działań promocyjnych o charakterze prosprzedażowym
- przygotowywanie oraz zarządzanie budżetem marketingowym
- zarządzanie procesem przygotowywania materiałów POS dla wszystkich akcji
- przygotowywanie katalogów handlowych i promocyjnych
- tworzenie i wykorzystanie najlepszych narzędzi i standardów merchandisingu
- budowanie narzędzi i programów wpływających na doświadczenie klienta w punkcie sprzedaży
- zarządzanie podległym zespołem
Od kandydatów oczekujemy:
- kilkuletniego doświadczenia w marketingu w środowisku detalicznym w branży farmaceutycznej/FMCG/HoReCa
- szerokiej wiedzy marketingowej oraz umiejętności jej skutecznej aplikacji w działaniu
- doświadczenia we wdrażaniu rozwiązań wspierających sprzedaż w punktach detalicznych
- wiedzy i umiejętności pracy w oparciu o badania konsumenckie
- kreatywności i inicjatywy w działaniu
- nastawienia na rezultaty i współpracę w organizacji, świadomości i dojrzałości biznesowej
- samodzielności, przedsiębiorczości w działaniu oraz dystansu do siebie
- wykształcenia wyższego
- znajomości rynku farmaceutycznego (najchętniej aptekarskiego) będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- pracę w firmie wyznaczającej nowe trendy na rynku zdrowia z Polsce
- współpracę z ambitnymi ludźmi dla których praca jest również pasją
- wsparcie w przypadku konieczności relokacji
- możliwość pracy w układzie 4+1 (Toruń + inna lokalizacja)
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz motywujący system bonusowy
- pakiet benefitów
Poznaj
Grupa Neuca
NEUCA to grupa powiązanych ze sobą kapitałowo firm, oferujących szereg usług i produktów na rynku zdrowia w Polsce. Główne obszary działalności to hurtowa sprzedaż farmaceutyków do aptek, nowoczesny serwis logistyczny, usługi marketingowe i reklamowe dla rynku farmaceutycznego, własne programy partnerskie dla aptek niezależnych, usługi IT dla aptek, jak również własne produkty farmaceutyczne. W ramach Grupy Kapitałowej funkcjonuje kilkanaście spółek zależnych, zatrudniających w sumie około 4,5 tysiąca pracowników. Siedzibą centrali firmy jest Toruń. W dwóch programach partnerskich dla aptek („Świat Zdrowia” i „Apteki Dobrych Cen”) uczestniczy ponad 2,8 tysiąca placówek. Grupa jest liderem hurtowej sprzedaży leków, z 30-proc. udziałem (dane na koniec 3 kw. 2011 roku.) Każdego dnia NEUCA dociera do 9 tysięcy aptek w Polsce. NEUCA powstała w 1990 roku jako TORFARM SA. W 2004 roku spółka zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Począwszy od 2005 roku firma stała się najbardziej aktywnym i skutecznym podmiotem w procesie konsolidacji polskiego rynku hurtu farmaceutycznego, osiągając w nim ponad 20-procentowy udział w ciągu zaledwie trzech lat. Dopełnieniem działań konsolidacyjnych było przyłączenie do Grupy w połowie 2009 roku firmy Prosper, co pozwoliło powiększyć udział w rynku o kolejne 10%.