Unizeto Technologies SA jest wieloprofilową firmą z sektora IT, zajmującą się m. in.: projektowaniem i integracją systemów, jak również tworzeniem rozwiązań zapewniających bezpieczeństwo systemów i komunikacji elektronicznej oraz zaawansowanych technologicznie usług.
Poszukujemy osoby na stanowisko:
Kierownik ds. Marketingu Produktowego
Nr ref: KMP/IV/OBCD/SZ
Miejsce pracy: Szczecin
Miejsce pracy: Szczecin
Wymagania:
- dwuletnie doświadczenie w strukturach marketingu lub rozwoju usług sektora IT,
- doświadczenie w zakresie prowadzenia kampanii reklamowych w oparciu o marketing cyfrowy (sem, email/mobile marketing, content marketing, marketing automation, display, social-media),
- doświadczenie w zakresie planowania mediów internetowych,
- doskonałe umiejętności w zakresie analizy biznesowej,
- doświadczenie w analizowaniu rynku branżowego oraz konkurencji,
- umiejętność efektywnego wykorzystanie narzędzi pozwalających na monitorowanie i analizę skuteczności i optymalizację działań marketingowych (Google Analytics, Brand24, MS Excel, systemy reklamowe),
- dobra organizacja pracy - umiejętność pracy nad kilkoma projektami równocześnie,
- doskonałe zdolności analityczne i staranność w działaniu,
- inicjatywa, kreatywność i samodzielność w osiąganiu postawionych celów,
- zorientowanie na wynik,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
- wykształcenie wyższe lub kierunkowe podyplomowe,
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Dodatkowe atuty:
- znajomość rynku usług Data Center,
- doświadczenie we wprowadzaniu nowych produktów na rynek,
- znajomość rynku dystrybutorów w branży IT.
Główne zadania do realizacji:
- współtworzenie i realizacja strategii marketingowej dla oferty produktowej Centrum Danych,
- planowanie i inicjowanie kampanii reklamowych w zakresie marketingu cyfrowego (sem, email/mobile marketing, content marketing, display, marketing automation, social-media),
- stały monitoring, badanie efektywności i optymalizacja prowadzonych działań marketingowych,
- opracowywanie raportów dotyczących efektywności działań marketingowych,
- planowanie strategii cenowych dla produktów i zarządzanie marżowością oferty,
- identyfikacja grup docelowych, analiza potrzeb Klienta oraz segmentacja Klientów,
- analiza i śledzenie trendów rynkowych,
- wdrażanie nowych produktów do oferty oraz opracowywanie modeli biznesowych,
- analiza i monitoring rynku rozwiązań konkurencyjnych,
- planowanie ścieżek rozwoju dla poszczególnych produktów oraz dbanie o terminowość w realizacji założonych celów,
- współpraca z agencjami interaktywnymi, dostawcami mediów oraz freelancerami,
- przygotowywania materiałów i kreacji marketingowych, kampanii promocyjnych oraz materiałów wspierających sprzedaż,
- prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników,
- ścisła współpraca z zespołem sprzedaży,
- raportowanie działań do bezpośredniego przełożonego.
Co oferujemy:
- pracę w firmie będącej liderem na polskim rynku usług bezpieczeństwa IT,
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- dużą samodzielność i możliwość realizacji własnych pomysłów,
- możliwość sprzedaży najnowocześniejszych produktów na rynku,
- pracę w młodym i ambitnym zespole specjalistów,
- laptop, telefon komórkowy.