Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik ds. Marketingu Handlowego

Hays Poland
Warszawa
praca stacjonarna
2874 dni temu
Kierownik ds. Marketingu Handlowego
Warszawa
Kierownik ds. Marketingu Handlowego
Warszawa
Nr Ref.: 1081276

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.

Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.



Twoja następna firma

Sales & Marketing General dla swojego Klienta, jednego z czołowych producentów w swojej kategorii na świecie, poszukuje obecnie osoby zainteresowanej pracą na stanowisku Kierownika ds. Marketingu Handlowego.

Twoje następne stanowisko

Potrzeba ta związana jest z rozwojem struktury komercyjnej Firmy w Polsce. Oznacza również chęć zaawansowania procesów wsparcia sprzedaży w Firmie. Na ten moment, obszar Marketingu Handlowego zagospodarowany jest przez jedną osobę (osoba ta raportować będzie do zatrudnionego Kandydata), która odpowiedzialna jest bardziej za egzekucję prostych mechanizmów promocyjnych, tworzenie POS itp. Zdecydowanie brakuje w Firmie kompleksowego strategicznego podejścia do tego obszaru.

Kierownik ds. Marketingu Handlowego odpowiedzialny będzie za przygotowanie i skuteczne wdrażanie strategii trade marketingowej dla całego rynku (TT, MT; z dużym naciskiem na tailor made’y dla klientów sieciowych), planowanie i koordynowanie działań wspierających sprzedaż. Zatrudniona osoba zarządzać będzie budżetem na wsparcie sprzedaży i kontrolować będzie jego realizację. Na co dzień współpracować będzie ściśle z działem marketingu (4 osoby; w tym osoba odpowiedzialna za obszar badań i analiz) oraz sprzedaży (głównie angażowanie się we współpracę z działem Key Account). Istotną częścią pracy Kierownika Marketingu Handlowego będzie sporządzanie analiz i raportów z realizacji akcji promocyjnych oraz ocena ich efektywności, opracowywanie i prezentacja analiz: sprzedaży, konkurencji, a także badań i analiz rynku na podstawie danych z firm badawczych.

Istotnym obszarem, który nie jest zagospodarowany również na ten moment w oczekiwanym zakresie jest obszar Zarządzania Kategorią.

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?

Od Kandydatów oczekujemy wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: marketing, zarządzanie ekonomia), minimum 3-letniego doświadczenia w pracy na stanowisku menedżerskim w dziale Trade Marketingu w branży FMCG (koniecznie musi to być doświadczenie z całym rynkiem – TT + MT). Poszukujemy osoby proaktywnej, dojrzałej biznesowo, która będzie w stanie efektywnie poustawiać procesy w obszarze wsparcia sprzedaży w Firmie. Ponadto, Kandydaci powinni odznaczać się wysoko rozwiniętymi umiejętnościami analitycznego myślenia, zarządzania projektami. Konieczna z perspektywy stanowiska jest bardzo dobra znajomość języka angielskiego.


Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.”

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

hays.pl