Alab Laboratoria Sp. z o.o. to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od 18 lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 300 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i 80 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest ponad 2500 różnych badań.
W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego partnera. Współpracujemy również z uniwersytetami i naukowcami z Europy i z całego świata, by zapewnić pacjentom i klientom najwyższą jakość usług. Stawiamy na nowoczesność i technologię, dbając o to, by aparatura, na której pracują nasi diagności dorównywała ogólnoświatowym standardom i najnowszym trendom w medycynie laboratoryjnej.
Celem pracy na tym stanowisku jest samodzielne kreowanie i nadzorowanie realizacji strategii marketingowej firmy w modelu Business to Customer
- Kreowanie, koordynowanie i realizacja kampanii promocyjnych i sprzedażowych z obszaru B2C
- Identyfikowanie docelowych segmentów rynku oraz trendów konsumenckich
- Prowadzenie strategii promocyjnych z wykorzystania mediów cyfrowych
- Bieżący monitoring rynku, branży, konkurencji, bieżące monitorowanie wyników (analiza skuteczności kampanii, tworzenie i analiza raportów oraz statystyk) i analiza danych oraz podejmowanie akcji korekcyjnych, aby zagwarantować osiągnięcie celów
- Dostosowywanie strategii marketingowej i sprzedażowej do zmieniających się warunków rynkowych i konkurencyjnych
- Budowanie oraz rozliczanie programów konsumenckich i lojalnościowych
- Nadzór nad treściami promocyjnymi publikowanymi na stronie internetowej
- Współpraca z Kierownikami Produktu, Działem Sprzedaży oraz Działem Medycznym w celu zapewnienia aktualności oferty sklepu oraz poprawności merytorycznej treści publikowanych na stronie www
- Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sklepu internetowego
- Realizacja strategii PR firmy,
- Budowanie wizerunku firmy poprzez działania w obszarze PR
- Wykształcenia wyższego
- Min. 5-letniego doświadczenia w pracy w marketingu bezpośrednim, B2C (warunek konieczny)
- Mile widziane doświadczenie w firmie posiadającej detaliczną sieć sprzedaży o rozproszonej strukturze na terenie Polski obsługującą klientów indywidualnych, np. apteki, sklepy, itp
- Praktycznej znajomości trendów oraz narzędzi online marketingowych (Google AdWords; Google Analytics; zarządzanie kampaniami Adwords)
- Lekkiego pióra w tworzeniu kontentu sprzedażowego na strony WWW, ofert oraz treści do Social mediów,
- Kreatywności, samodzielności oraz umiejętności pracy projektowej, pod presją czasu,
- Znajomości zasad prowadzenia programów lojalnościowych,
- Umiejętności strategicznego myślenia i weryfikowania informacji
- Wysokich umiejętności komunikacyjnych
- Doskonałej znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point);
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Ciekawą pracę, która pozwoli Ci rozwinąć Twoje dotychczasowej umiejętności
- Atmosferę, która umożliwia wymianę doświadczeń i rozwój kompetencji
- Możliwość uczestniczenia w różnorodnych projektach
- Kartę Multisport
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
- Pakiet opieki medycznej
- Pakiet zniżek na nasze usługi dla naszych Pracowników oraz ich rodzin