Unizeto Technologies SA jest wieloprofilową firmą z sektora IT. Zajmujemy się między innymi projektowaniem i integracją systemów oraz tworzeniem rozwiązań zapewniających bezpieczeństwo systemów i komunikacji elektronicznej oraz zaawansowanych technologicznie usług IT.
Oferowane przez Spółkę rozwiązania i realizowane projekty integracyjne cechują się wysoką jakością wykonania, innowacyjnością technologiczną oraz szczególną troską o wysokie bezpieczeństwo danych. Portfolio oferowanych rozwiązań wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów z każdej części rynku – od sektora administracji publicznej, poprzez sektor ubezpieczeń społecznych i służby zdrowia, po klientów biznesowych i indywidualnych.
Poszukujemy osoby na stanowisko:
Nr ref: KZP/IV/PP/SZ
- współpraca z dyrektorami obszarów i szefami działów w określaniu strategii dostarczania kompetencji zarówno pod kątem bieżących jak i przyszłych potrzeb Unizeto
- badanie potrzeb kadrowych oraz utrzymanie odpowiedniej struktury zatrudnienia z odpowiednimi kompetencjami
- zarządzanie procesem rekrutacji wewnętrznej i zewnętrznej, w tym: wybór optymalnej formy zatrudnienia czy współpracy, zarządzanie kanałami spływu aplikacji do Unizeto, ocena aplikacji, udział w rozmowach rekrutacyjnych, negocjacje umów z podwykonawcami i ich rozliczanie
- współpraca z agencjami zatrudnienia, rekrutacyjnymi i negocjacje umów z tymi dostawcami
- employer branding na rynku pracy, w tym udział w targach, spotkania ze studentami itp.
- współpraca przy budowaniu programów wzmacniających zaangażowanie Pracowników, w tym programów szkoleniowych w Unizeto
- badanie potrzeb rozwoju kompetencji i prowadzenie dokumentacji szkoleniowych
- śledzenie przyczyn odejść
- współpraca z innymi członkami zespołu w opisywaniu nowych stanowisk pracy
- dostarczanie raportów na potrzeby organizacji
- minimum 2- letnie doświadczenie w rekrutacji, w tym we współpracy z agencjami
- minimum 2 - letnie doświadczenie badaniu potrzeb szkoleniowych i w projektowaniu programów rozwojowych
- umiejętność współpracy w zespole i nastawienie na świadczenie usług obszarom biznesowym
- bardzo dobra znajomość Excela
- cierpliwość, elastyczność, komunikatywność i umiejętność zachowania spokoju pod presją
- nastawienie na cel i rozwiązywanie problemów
- umiejętność analizowania danych i oceny ludzi
- umiejętność wyrażania własnych opinii, pomysłów oraz inicjowania działań
- znajomość języka angielskiego
- motywacyjny system wynagradzania
- rozwój zawodowy
- pracę w znanej firmie z branży IT.