Kim jesteśmy?
Kto nie miał wcześniej do czynienia z naszą branżą, mógł o nas nie słyszeć. Zapewniamy innowacyjne narzędzia, technologie, oprogramowanie i usługi dla globalnej branży budowlanej. Jesteśmy dumni z naszego liczącego 75 lat dziedzictwa oraz międzynarodowej renomy naszych przełomowych produktów i pierwszorzędnych usług. Nasza firma, zatrudniająca 23 000 osób w ponad 120 krajach, to idealne miejsce, by zaprezentować się z jak najlepszej strony, podnosząc jednocześnie swoje umiejętności, rozwijając się zawodowo i kształtując swoją karierę.
Kogo szukamy?
Poszukujemy Kierownika ds. Komunikacji, gotowego energicznie zabrać się do pracy w dynamicznym, nastawionym na wyniki, międzynarodowym otoczeniu.
Na czym polega praca na tym stanowisku?
Od osoby zatrudnionej na stanowisku Kierownika ds. Komunikacji oczekujemy wzięcia na siebie odpowiedzialności za rozwój oraz za szybkość komunikacji. Wymaga to bliskiej, partnerskiej współpracy z różnymi działami w firmie, ułatwiającej zrozumienie ich potrzeb i integracji informacji przez nich tworzonych. Wymaga to także implementacji międzynarodowych standardów komunikacji, jak również wzięcia odpowiedzialności za projekty CSR.
Do Twoich zadań będzie należała także współpraca z firmami zewnętrznymi, czuwanie nad formą komunikacji zewnętrznej oraz tworzenie materiałów marketingowych.
Co oferujemy?
Twój zakres obowiązków będzie bardzo szeroki. Równocześnie zapewnimy Ci autonomię i pełną swobodę w wyborze działań, które umożliwią Ci uzyskanie ponadprzeciętnych wyników. Jeśli przekroczysz nasze oczekiwania, nagrodzimy Cię nadzwyczajnymi możliwościami osobistego rozwoju oraz przyspieszenia Twojej kariery – jak tylko wykażesz gotowość na kolejne wyzwania.
Dlaczego mam złożyć aplikację?
Nasz zespół to grono idealnie dobranych osobowości i w tym właśnie kryje się sekret różnorodności, innowacyjności i produktywności naszej firmy. Dlatego nic nie szkodzi, jeśli nie masz wcześniejszego doświadczenia jako Kierownik ds. Komunikacji. W Hilti każdy zawdzięcza swój sukces pracy zespołowej i uzdolnieniom, doświadczenie ma drugorzędne znaczenie.
Oczekujemy od Ciebie:
- Tytułu magistra o specjalizacji komunikacja społeczna, dziennikarstwo lub pokrewne.
- Doświadczenia zawodowego w komunikacji, mile widziane w marketingu.
- Wysokich umiejętności komunikacyjnych w języku angielskim, mile widziana znajomość drugiego języka obcego.
- Energii, odwagi, zaangażowania, błyskotliwości i lekkiego pióra.
- Dyspozycyjności do podróżowania po całej Polsce i za granicę.