Grupa Adamed to:
- lider polskiego rynku leków nowej generacji
- ponad 2000 pracowników w 8 krajach
- ponad 250 produktów w 14 obszarach terapeutycznych
- ponad 1 miliard złotych wydany na inwestycje i działalność badawczo rozwojową
Kierownik ds. Komunikacji Wewnętrznej
Miejsce pracy: Pieńków (pow. nowodworski)
W Adamed Pharma będziesz odpowiadać za:
- Zapewnienie spójnej komunikacji w Grupie Adamed przy wykorzystaniu zróżnicowanych narzędzi komunikacyjnych,
- Budowanie kultury organizacyjnej w oparciu o wartości firmowe, empowerment i funders menthality,
- Rozwój, wdrażanie i zarządzanie narzędziami komunikacji wewnętrznej (Intranet, workplace, meilingi, materiały korporacyjne, etc.),
- Zarządzanie organizacją wydarzeń ogólnofirmowych (spotkania cykliczne sprzedażowe, wydarzenia sportowe, spotkania pracowników, dni wartości, dni wolontariatu, etc.),
- Wspieranie inicjatyw pracowników w zakresie dzielenia się wiedzą (personal branding), udziału w wydarzeniach dobroczynnych, sportowych, etc.,
- Koordynowanie prac związanych z korporacyjnym magazynem - Innowacja,
- Wspieranie ogólnofirmowych projektów od strony komunikacji,
- Przygotowanie i aktualizację materiałów i treści komunikacji wewnętrznej (prezentacje korporacyjne, biuletyny, identyfikacja korporacyjna, etc.).
Oczekujemy od Ciebie:
- Wykształcenia wyższego (Kierunki: PR, dziennikarstwo, marketing lub pokrewne),
- Minimum 3-letniego doświadczenie zawodowe w zarządzaniu komunikacją wewnętrzną,
- Znajomości branży farmaceutycznej,
- Doświadczenia w prowadzeniu projektów PR i budowaniu strategii komunikacji,
- Doświadczenia we wdrażaniu nowoczesnych narzędzi komunikacji (w tym digitalowych),
- Doświadczenia w tworzeniu biuletynów firmowych,
- Umiejętności tworzenia, redagowania i korygowania tekstów,
- Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych,
- Komunikatywności i łatwości w nawiązywaniu kontaktów,
- Samodzielności, kreatywności oraz inicjatywy w działaniu,
- Umiejętności podejmowania decyzji oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
- Dobrej organizacji czasu pracy oraz umiejętność koordynowania wielu projektów jednocześnie,
- Doświadczenia w tworzeniu i zarządzaniu budżetem,
- Znajomości j. angielskiego na poziomie zaawansowanym.
Co możemy Ci zaoferować?
- Możliwość pracy w zespole nastawionym na współpracę realizację ambitnych celów,
- Możliwość wprowadzania w życie ciekawych projektów mających znaczący wpływ na efekty biznesowe,
- Możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia nowej wiedzy i umiejętności,
- Atrakcyjne wynagrodzenie (stałe oraz system premiowy),
- Benefity (opieka medyczna, ubezpieczenie),
- Samochód służbowy i inne narzędzia pracy.
Chcesz z nami rozwijać swoją karierę?
Odpowiadamy na kluczowe wyzwania współczesnej medycyny.