Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Kierownik ds. Public Relations Mazowieckie
Kierownik ds. Komunikacji Wewnętrznej

Kierownik ds. Komunikacji Wewnętrznej

Adamed Pharma S.A.
mazowieckie, Pieńków (pow. nowodworski)
praca stacjonarna
2224 dni temu

Grupa Adamed to:

  • lider polskiego rynku leków nowej generacji
  • ponad 2000 pracowników w 8 krajach
  • ponad 250 produktów w 14 obszarach terapeutycznych
  • ponad 1 miliard złotych wydany na inwestycje i działalność badawczo rozwojową
Kierownik ds. Komunikacji Wewnętrznej
Miejsce pracy: Pieńków (pow. nowodworski)
W Adamed Pharma będziesz odpowiadać za:
  • Zapewnienie spójnej komunikacji w Grupie Adamed przy wykorzystaniu zróżnicowanych narzędzi komunikacyjnych,
  • Budowanie kultury organizacyjnej w oparciu o wartości firmowe, empowerment i funders menthality,
  • Rozwój, wdrażanie i zarządzanie narzędziami komunikacji wewnętrznej (Intranet, workplace, meilingi, materiały korporacyjne, etc.),
  • Zarządzanie organizacją wydarzeń ogólnofirmowych (spotkania cykliczne sprzedażowe, wydarzenia sportowe, spotkania pracowników, dni wartości, dni wolontariatu, etc.),
  • Wspieranie inicjatyw pracowników w zakresie dzielenia się wiedzą (personal branding), udziału w wydarzeniach dobroczynnych, sportowych, etc.,
  • Koordynowanie prac związanych z korporacyjnym magazynem - Innowacja,
  • Wspieranie ogólnofirmowych projektów od strony komunikacji,
  • Przygotowanie i aktualizację materiałów i treści komunikacji wewnętrznej (prezentacje korporacyjne, biuletyny, identyfikacja korporacyjna, etc.).
Oczekujemy od Ciebie:
  • Wykształcenia wyższego (Kierunki: PR, dziennikarstwo, marketing lub pokrewne),
  • Minimum 3-letniego doświadczenie zawodowe w zarządzaniu komunikacją wewnętrzną,
  • Znajomości branży farmaceutycznej,
  • Doświadczenia w prowadzeniu projektów PR i budowaniu strategii komunikacji,
  • Doświadczenia we wdrażaniu nowoczesnych narzędzi komunikacji (w tym digitalowych),
  • Doświadczenia w tworzeniu biuletynów firmowych,
  • Umiejętności tworzenia, redagowania i korygowania tekstów,
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych,
  • Komunikatywności i łatwości w nawiązywaniu kontaktów,
  • Samodzielności, kreatywności oraz inicjatywy w działaniu,
  • Umiejętności podejmowania decyzji oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
  • Dobrej organizacji czasu pracy oraz umiejętność koordynowania wielu projektów jednocześnie,
  • Doświadczenia w tworzeniu i zarządzaniu budżetem,
  • Znajomości j. angielskiego na poziomie zaawansowanym.
Co możemy Ci zaoferować?
  • Możliwość pracy w zespole nastawionym na współpracę realizację ambitnych celów,
  • Możliwość wprowadzania w życie ciekawych projektów mających znaczący wpływ na efekty biznesowe,
  • Możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia nowej wiedzy i umiejętności,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (stałe oraz system premiowy),
  • Benefity (opieka medyczna, ubezpieczenie),
  • Samochód służbowy i inne narzędzia pracy.
Chcesz z nami rozwijać swoją karierę?
Odpowiadamy na kluczowe wyzwania współczesnej medycyny.