TEB Akademia sp. z o.o. to założyciel największej w Polsce grupy uczelni niepublicznych
– Wyższych Szkół Bankowych i Dolnośląskiej Szkoły Wyższej
Siłą TEB Akademii są ludzie, ich talenty i ambicje.
To oni budują twórcze i skuteczne zespoły, wyznaczają cele i poszukują innowacyjnych sposobów ich realizacji. Odnoszą sukcesy, uczą się na błędach, nigdy nie nudzą się w pracy.
Aktualnie Dział Marketingu poszukuje kandydata na stanowisko:
Kierownik ds. komunikacji w mediach społecznościowych
Miejsce pracy: Poznań
- Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy TEB w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, YouTube, Tik-Tok itp.) oraz rozwój o nowe kanały.
- Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany.
- Budowa i zarządzanie macierzowo zespołem projektowym odpowiedzialnym za media społecznościowe (zespół kilkunastoosobowy).
- Animacja ruchu i interakcji w mediach społecznościowych – wsparcie merytoryczne i koncepcyjne.
- Przygotowywanie harmonogramów postów wraz z zespołem contentowym i osobami odpowiedzialnymi za poszczególne kanały.
- Samodzielnie prowadzenie kampanii płatnych oraz nadzór nad ich realizacją przez zespół projektowy, planowanie i rozliczanie budżetu marketingowego.
- Aktywizowanie, inspirowanie i dzielenie się wiedzą w całej organizacji.
- Ciągły monitoring aktywności marek w mediach społecznościowych (przy wykorzystaniu odpowiednich narzędzi), przygotowywanie raportów i analiza skuteczności prowadzonych działań
- Wsparcie w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi w mediach społecznościowych.
- Doświadczenie i wiedza w zakresie mediów społecznościowych (w tym znajomość najnowszych trendów oraz wykorzystywanych narzędzi).
- Minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów z zakresu mediów społecznościowych.
- Dobra znajomość aplikacji MS Office, Google Apps, Sotrender, Brand24.
- Umiejętność pracy w rozproszonym zespole projektowym oraz posiadanie kompetencji managerskich.
- Sprawna organizacja pracy własnej i osób współpracujących.
- Umiejętność analitycznego myślenia.
- Kreatywność, zaangażowanie, samodzielność oraz chęć rozwoju.
- Umiejętność redagowania tekstów pod różne kanały społecznościowe.
- Umowę o pracę na pełen etat.
- Współpracę i wsparcie zespołu, tworzącego kreatywne środowisko pracy.
- Możliwość skorzystania z pakietu dodatków pozapłacowych.
- Dodatkowe dni wolne w roku (ok.7 – 8 dni).
- Hybrydowy system pracy (praca w biurze przez 3 lub 2 dni w tygodniu).
- Elastyczny czas pracy.
- Kurs j. angielskiego.
- Dostęp do specjalistycznej wiedzy – szkolenia, spotkania z ekspertami, literatura fachowa.
- Możliwość podjęcia studiów podyplomowych na preferencyjnych warunkach.
- Wyzwania i możliwość wdrażania aktualnych trendów.
Poznaj
Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.
Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.. to założyciel największej w Polsce grupy uczelni niepublicznych – Uniwersytetów WSB Merito i Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW.
Siłą Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o. są ludzie, ich talenty i ambicje.
To oni budują twórcze i skuteczne zespoły, wyznaczają cele i poszukują innowacyjnych sposobów ich realizacji. Odnoszą sukcesy, uczą się na błędach, nigdy nie nudzą się w pracy.