ABC to największa sieć detaliczna w Polsce, licząca ponad 9000 sklepów i zrzeszająca niezależnych przedsiębiorców. W roku 2020 wystartowało Nowe ABC – całościowy koncept z nową identyfikacją wizualną, kompleksowym wyposażeniem sklepu, nowoczesnymi materiałami marketingowymi, doradztwem biznesowym czy Systemem kasowym ABC.
Kierownik ds. Komunikacji Marki ABC
Miejsce pracy: Komorniki
DO KLUCZOWYCH ZADAŃ NA TYM STANOWISKU NALEŻĄ:
- Prowadzenie komunikacji ATL i BTL dla marki ABC,
- Dbanie o wizerunek/PR marki,
- Organizacja kluczowych eventów dla marki.
Zgłoś się do nas, jeśli:
- Posiadasz min. 2-letnie doświadczenie na stanowisku Product Managera/Junior Brand Managera/Brand Managera,
- Masz doświadczenie w realizacji strategii marketingowych i przygotowywaniu wielokanałowej komunikacji ATL i BTL,
- Potrafisz tworzyć jakościową i impaktową komunikację,
- Posiadasz "feeling" marketingowy i wiesz, co się w marketingu dzieje,
- Masz lekkie pióro, zdolności komunikacyjne i prezentacyjne,
- Jesteś kreatywna/-y, masz inicjatywę i łatwość generowania nowych pomysłów,
- Potrafisz jasno definiować swoje oczekiwania (np. w briefach dla agencji),
- Posiadasz zdolność strategicznego i analitycznego myślenia oraz umiesz interpretować dane,
- Sprawnie zarządzasz projektami i jesteś samodzielna/-y,
- Masz wysoką świadomość biznesową, czujesz rynek i panujące trendy,
- Znasz bardzo dobrze język angielski.
Co dla Ciebie mamy?
- Pracę w firmie będącej liderem na rynku FMCG,
- Możliwość tworzenia nowej jakości na rynku FMCG
- Samodzielność i kulturę organizacyjną sprzyjającą przedsiębiorczości,
- Możliwości rozwoju osobistego i zawodowego,
- Bogaty pakiet socjalny,
- Możliwość pracy zdalnej.