FBSerwis S.A. została założona przez Ferrovial Services S.A. i Budimex S.A.w 2012 roku.
Obecnie zatrudniamy ponad 1200 pracowników, dążąc jednocześnie do dalszego rozwoju naszych kontraktów na terenie całego kraju. Będąc częścią międzynarodowej grupy, od 7 lat z powodzeniem rozszerzamy naszą działalność na terenie Polski. Świadczymy usługi w następujących obszarach:
- Utrzymanie infrastruktury drogowej - ponad 1300 km dróg ekspresowych oraz autostrad na terenie całej Polski.
- Techniczna obsługa różnego rodzaju obiektów - ponad 1 mln m2 powierzchni, m.in. obiektów sportowych, galerii handlowych, nowoczesnych biurowców, obiektów przemysłowych.
- Świadczymy usługi środowiskowe - odbierając odpady od mieszkańców gmin i miast oraz posiadamy 4 nowoczesne zakłady składowania i przetwarzania odpadów.
- Zapewniamy efektywność energetyczną - modernizujemy i utrzymujemy oświetlenie uliczne.
Na nowoutworzone stanowisko w dywizji utrzymania infrastruktury drogowej poszukujemy kandydata / kandydatki na stanowisko:
Kierownik ds. Kalkulacji Ofert
Miejsce pracy: Warszawa
Z jakimi wyzwaniami zmierzysz się w pracy ?
- Analiza rynku usług związanych z utrzymaniem infrastruktury drogowej.
- Monitorowanie przetargów ogłaszanych przez GDDKiA.
- Analiza wymogów formalnych, technicznych zawartych w SIWZ oraz potencjalnych ryzyk związanych z uruchomieniem nowego kontraktu.
- Analiza lokalnego rynku - konkurencji, firm podwykonawczych (w tym prowadzenie negocjacji z potencjalnymi dostawcami usług), możliwych miejsc na organizację bazy, zasobów sprzętowych itp.
- Sporządzanie kalkulacji na oferowane usługi na podstawie zebranych informacji.
- Udział w przygotowywaniu oferty pod względem merytorycznym we współpracy z Działem Przygotowywania Ofert.
- Analiza i porównywanie cen za poszczególne usługi jakie złożyliśmy w wygranym przetargu vs. rzeczywiste koszty jakie ponosimy za daną usługę.
- Wsparcie w otwieraniu nowych kontraktów i projektów w dywizji utrzymania infrastruktury.
Jakie wymagania stawiamy potencjalnym kandydatom ?
- Wykształcenie wyższe budowlane (preferowane w specjalności drogowej).
- Znajomość branży związanej z utrzymaniem lub budową dróg.
- Doświadczenie w kalkulacjach i merytorycznym przygotowaniu ofert.
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office, a przede wszystkim programu Excel.
- Preferujemy kandydatów posiadających doświadczenie w budownictwie zarówno od strony pozyskiwania kontraktów jak i ich późniejszej realizacji (analiza ofert i realne wykonanie).
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i organizacyjne.
- Umiejętność przewidywania ryzyk i proaktywne działanie.
- Poszukujemy osoby, która lubi widzieć wkład swojej pracy w realny rozwój firmy.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1.
- Czynne prawo jazdy kat. B.
Co możemy zaoferować ?
- Stabilne warunki zatrudnienia w dynamicznie rozwijającej się organizacji.
- Stały dopływ nowych wyzwań związanych z planami rozwojowymi spółki.
- Realny wpływ na działalność firmy w obszarze usług utrzymania infrastruktury oraz udział w projektach rozwoju oferty firmy.
- Nastawiony na współpracę zespół ekspertów w swojej dziedzinie.
- Dodatkowe benefity: ubezpieczenie grupowe i opieka medyczna opłacone przez pracodawcę, dofinansowanie karty MultiSport.
- Pracę w nowiutkim biurze firmy przy ulicy Siedmiogrodzkiej w centrum Warszawy.