- Co najmniej kilkuletnie doświadczenie w sektorze jakości produktu i systemu, preferowane w branży automotive i w spółkach z kapitałem zagranicznym;
- Doświadczenie w zarządzaniu klientami i dostawcami;
- Znajomość metod, narzędzi systemu TQM, narzędzi jakościowych produktu i procesu;
- Umiejętność zarządzania zespołem, wysokie kompetencje komunikacyjne i kierownicze;
- Mile widziana znajomość MD365;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, znajomość języka niemieckiego mile widziana.
- Monitorowanie i kontrola procesów produkcyjnych, w celu zapewnienia zgodności z wymaganiami jakościowymi;
- Planowanie i realizacja audytów wewnętrznych oraz współpraca z audytorami zewnętrznymi;
- Analiza danych i statystyk dotyczących jakości produkcji, identyfikowanie obszarów wymagających poprawy oraz opracowywanie działań korygujących;
- Zarządzanie zespołem kontroli jakości, zapewnienie odpowiedniego szkolenia oraz rozwój pracowników;
- Współpraca z innymi działami firmy w celu wprowadzania ulepszeń i działań naprawczych;
- Stała komunikacja z klientem oraz rozwój relacji z klientem;
- Reprezentowanie firmy w zakresie rozwiązywania problemów jakościowych wpływających na produkty;
- Udział w procesie rozwiązywania problemów;
- Koordynowanie przepływu informacji w zakresie wynikającym z problemów jakościowych;
- Koordynacja dystrybucji i zwrotów wszystkich produktów wadliwych, koordynacja części przed i po analizie;
- Udział w auditach wewnętrznych i auditach klienta;
- Wsparcie nowych uruchomień;
- Przygotowanie i zatwierdzenie dokumentacji PPAP w zakresie wymaganym przez klienta;
- Nadzorowanie kosztów złej jakości dotyczących reklamacji;
- Zarządzanie reklamacjami klienta, koordynacja działań poreklamacyjnych;
- Udział w zespołach FMEA, Control Plan & Lessons learned;
- Nadzór nad środkami pomiarowymi.
- Odpowiedzialną i ciekawą pracę przy ciągłym rozwoju firmy;
- Stabilne zatrudnienie i wynagrodzenie odpowiadające posiadanym kwalifikacjom;
- Zatrudnienie w rozwijającej się firmie z ugruntowaną pozycją na rynku;
- Niezbędne narzędzia pracy;
- Stosowne szkolenia w zakresie pełnionych funkcji;
- Możliwość pogłębiania wiedzy oraz zdobywania nowych doświadczeń;
- Przyjazna atmosfera i współpraca oparta na szacunku i wiedzy;
- Atrakcyjne miejsce pracy;
- Pakiet benefitów.
Poznaj
LOGISERV Group Sp. z o.o. Sp. j.
Logiserv Group Sp. z o.o. Sp. j. jest innowacyjną firmą specjalizującą się w usługach z zakresu obróbki stali, metali nieżeliwnych, tkanin oraz tworzyw sztucznych. Wysoko zaawansowane technologicznie maszyny pozwalają nam na utrzymanie jakości produkcji niezależnie od wielkości zleceń. Jesteśmy gotowi dostarczyć kompletne wyroby jak i komponenty.Spełniamy międzynarodowe standardy jakości, m.in. ISO 9001, EMAS, BREEAM. Kompleksowość oferty pozwala nam na kontrolę prawidłowego przebiegu zlecenia, począwszy od wstępnej koncepcji, przez produkcję, aż po dostawę gotowego produktu własnym taborem.Powstający w Wykrotach zakład będzie wyznaczać nowe standardy w zakresie wykorzystywanych technologii, dbałości o środowisko, bezpieczeństwo i komfort pracy.