Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Dla jednego z naszych klientów, producenta elementów z tworzyw sztucznych,
poszukujemy osoby na stanowisko:
Kierownik ds. Jakości / Pełnomocnik Zarządu ds. Jakości
Miejsce pracy: Łódź
Obowiązki:
- nadzór nad utrzymaniem i doskonaleniem Systemów Zarządzania Jakością (ISO, IATF) i VDA 6.3
- planowanie i przeprowadzanie audytów systemu i procesu oraz wprowadzanie działań korygujących
- podejmowanie działań naprawczych dla materiałów niespełniających wymagań jakościowych
- definiowanie działań wpływających na poprawę jakości, prowadzenie projektów doskonalących.
- monitoring i analiza rezultatów wykonanych pomiarów i badań (SPC)
- przeprowadzanie analiz systemów pomiarowych (MSA)
- nadzór nad procesem PPAP
- zarządzanie oraz rozwijanie kompetencji kadry podległej
- inicjowanie działań w celu poprawienia skuteczności działania SZJ
- prezentowanie firmy przed jednostką certyfikującą
- rozpowszechnianie Polityki Jakości firmy
- bieżąca aktualizacja Księgi Jakości firmy
- nadzorowanie dokumentów SZJ w tym procedur, instrukcji, załączników itp. oraz ich aktualizowanie i wydawanie
- przeprowadzanie odpowiednich szkoleń pracowników w zakresie Systemu Zarządzania Jakością
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (kierunki techniczne)
- min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku
- certyfikat audytora VDA, IATF
- wiedza z zakresu przetwórstwa tworzyw sztucznych,
- wiedza z zakresu stosowanych maszyn, technik i technologii,
- znajomość obsługi komputera,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- bardzo dobra znajomość narzędzi jakościowych (5Why, Diagram Ishikawa, Pareto, Six Sigma), APQP, PPAP, FMEA, 8D
- znajomość filozofii Lean Management
Oferta:
- atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności
- samochód służbowy
- możliwość rozwoju w zakresie zdobywania nowych umiejętności
- świadczenia socjalne takie jak bony świąteczne, dofinansowanie do wczasów pod gruszą
- ubezpieczenie grupowe