Wymagania:
• Min. 3- letnie doświadczenie w koordynowaniu działań IT w firmie produkcyjnej;
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
• Doświadczenie w administrowaniu środowiska Windows (instalacje systemów, utrzymanie, naprawa błędów itp.);
• Praktyczna znajomość zagadnień sieciowych LAN/WAN;
• Podstawowa znajomość SQL;
• Znajomość platformy Sharepoint;
• Komunikatywność;
• Otwartość na wyzwania.
Zakres obowiązków:
• Kierowanie działem IT;
• Administrowanie i utrzymanie systemów, zapewnienie funkcjonowania serwerów, stacji roboczych, urządzeń wielofunkcyjnych i systemów telecom;
• Opieka nad oprogramowaniem produkcyjnym MES- HYDRA;
• Zarządzanie sprzętem oraz administracja pozostałymi systemami używanymi w firmie;
• Współpraca z dostawcami rozwiązań/serwisu;
• Współpraca z działami IT pozostałych firm (zagranicznych) z grupy kapitałowej.
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie;
• Dofinansowanie do opieki medycznej;
• Elastyczne godziny pracy core hours 9:00-15:00
• Rozwój zawodowy oraz szkolenia.
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.