Firma Devonshire powstała w 2001 roku i specjalizuje się w prowadzeniu kompleksowych projektów rekrutacyjnych, które obejmują wszystkie jednostki biznesowe Klienta.
Nasze biura, zlokalizowane w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie, skutecznie pomagają Klientom przezwyciężać nawet najtrudniejsze wyzwania rekrutacyjne.
Jesteśmy częścią DEVONSHIRE INVESTMENT GROUP – spółki działającej na rynku szeroko rozumianych usług HR, Rekrutacji i Outsourcingu IT.
Dla naszego Klienta, firmy z branży HoReCa, szukamy obecnie kandydata na stanowisko Kierownika ds. Finansowych, osoby z obecnym / przeszłym doświadczeniem również w rachunkowości, idealnie jako Główny Księgowy.
Do Twoich zadań należeć będzie:
• Kształtowanie i realizacja strategii finansowej firmy,
• Sporządzanie sprawozdań finansowych, okresowych raportów i analiz oraz wymaganych prawem deklaracji podatkowych,
• Nadzór pracy działu księgowego oraz audytu wewnętrznego,
• Odpowiedzialność nad procedurami księgowymi, kasowymi i kontrolni wewnętrznej,
• Współtworzenie struktury organizacyjnej, polityki zatrudniania, zarządzania, controllingu,
• Analiza, kontrola oraz optymalizacja procesów, kosztów i efektywności finansowej firmy,
• Analiza i optymalizacja standardów, procedur i procesów raportowania,
• Analiza rentowności grup produktowych, kategorii itp.,
• Monitoring wskaźników finansowych
• Przygotowywanie długoterminowych prognoz finansowych i monitoring budżetów projektowych oraz całej spółki,
• Odpowiedzialność za płynność finansową,
• Proaktywne wsparcie kierownictwa i Zarządu firmy we wszelkich działaniach optymalizacyjnych oraz zwiększających rentowność firmy,
• Nadzór nad sprawami podatkowymi firmy oraz optymalizacja polityki podatkowej
• Rekomendacje biznesowe, bezpośrednie wsparcie Zarządu,
• Przygotowywanie budżetu rocznego we współpracy z Zarządem spółki,
• Opiniowanie umów z partnerami biznesowymi,
• Współpraca z instytucjami zewnętrznymi,
• Przygotowanie business case dla nowych inicjatyw i projektów,
• Przygotowywanie raportów i analiz na rzecz Zarządu
• Wspieranie decyzji dotyczących całej firmy, inwestycji oraz posiadanych zasobów.
• Gruntowna wiedza z obszaru nowoczesnego zarządzania finansami, rachunkowości finansowej i zarządczej oraz kontrolingu,
• Znajomość zasad rachunkowości oraz logiki przepływów procesów biznesowych,
• Doświadczenie i umiejętności zarządzania zespołem,
• Wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia i formułowanie wniosków na podstawie przeprowadzonych analiz,
• Umiejętność szybkiego podejmowania działań,
• Inicjatywa, elastyczność, kreatywność i zaangażowanie.
• Atrakcyjna lokalizacja niedaleko Centrum Warszawy
• Bardzo dobra atmosfera pracy