- Jesteśmy drugim co do wielkości producentem piwa w Polsce?
- Mamy najszersze portfolio marek: Żywiec, Heineken, Desperados, Warka,Tatra, EB, Specjal, Królewskie, Leżajsk, Brackie oraz wiele nowości np. Dziki Sad?
- Jesteśmy liderem w branży piwnej w obszarze innowacji i w kategorii premium?
- Jesteśmy powiązani z Grupą Heineken i jesteśmy trzecim co do wielkości rynkiem piwnym w Europie?
- Codziennie docieramy do ponad 50 000 punktów sprzedaży w całej Polsce?
- Przygotowywanie koncepcji oraz pełen leadership loterii konsumenckich dla marek platformy Drink Different (Desperados, Warka Radler, Dziki Sad)
- Współtworzenie oraz aktywny udział w tworzeniu Strefy Zero
- Przygotowywanie i egzekucja dodatkowych narzędzi trade marketingowych dla wyznaczonej grupy marek wspierających sprzedaż we wszystkich kanałach sprzedaży
- Ewaluacja efektywności działań wraz z rekomendacjami na przyszłość
- Przygotowanie analiz i rekomendacji na podstawie danych sprzedażowych , rynkowych i shopper insights - analizy bieżące oraz jako input do planowania rocznego
- Planowanie i zarządzanie budżetem aktywności BTL
- Odpowiedzialność za P&L marki w poszczególnych kanałach sprzedaży
- Bliska współpraca z Brand Teamem w przekładaniu planów marek na efektywne działania w punktach sprzedaży
- Współpraca z kanałowymi zespołami Trade Marketingu
- Współpraca z działem Kontrolingu i Zarządzaniem Informacją Strategiczną
- Regularny i częsty kontakt z rynkiem poprzez wizyty rynkowe i utrzymywanie kontaktów ze strukturami sprzedażowymi
- Raportowanie do Dyrektora Zespołu Marek w Dziale Marketingu
- Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Wykształcenie wyższe: ekonomia, zarządzanie, kierunki biznesowe
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Znajomość narzędzi badawczych Nielsen, GFK oraz badań shopper insights
- Wiedza na temat specyfiki działań wszystkich kanałów sprzedaży
- Umiejętność analitycznego myślenie i wyciągania wniosków z danych dostarczonych przez inne działy
- Bardzo dobre umiejętności prezentacyjne i komunikacyjne
- Doskonałe umiejętności organizacyjne i zarządzania projektami
- Samodzielność, pro-aktywność, nastawienie na osiąganie celów
- Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie oraz międzynarodowym środowisku
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus premia zależna od wyników
- Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych
- Pełną wyzwań pracę w jednej z największych firm FMCG
Poznaj
Grupa Żywiec Sp. z o. o.
Naszą firmę napędza piwo i społeczność pracowników, którzy są prawdziwymi pasjonatami piwowarstwa. Jesteśmy dumni z naszych osiągnięć, ale zawsze mamy apetyt na więcej.
Odważnie wytyczamy nowe ścieżki w historii piwa, dlatego doceniamy osoby, które szukają innowacyjnych rozwiązań i potrafią stale usprawniać procesy. Cenimy elastyczność w działaniu, odwagę i odpowiedzialność.
Warzymy piwo w czterech browarach. Tradycje piwowarskie w regionach, gdzie są zlokalizowane sięgają XIV wieku. W naszych browarach historia spotyka się ze współczesnością, tradycyjne metody warzenia łączymy z nowoczesnymi technologiami – po to, by oferować piwa najwyższej jakości.
Jesteśmy w Grupie Heineken i współtworzymy globalne projekty, ale w Grupie Żywiec masz możliwość realizowania własnych pomysłów, bez względu na to w jakim dziale pracujesz.
Czujesz, że odnalazłbyś się w naszym piwnym świecie? Dołącz do nas i bądź częścią Ż!