kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
9 godz.
Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
9 godz.
Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
9 godz.
Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
10 godz.
The Team Leader, Operations is responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates. This position ensures performance metrics are achieved by providing adequate coaching, motivation and accountability. Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
10 godz.
Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
10 godz.
Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
8 dni
Opis stanowiska: Team Leader w dziale operacji będzie odpowiedzialny za codzienne nadzorowanie zespołu pracowników call center. Stanowisko wymaga zapewnienia realizacji celów operacyjnych poprzez coaching, motywowanie i odpowiedzialność pracowników. Główne obowiązki: Codzienne nadzorowanie...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
8 dni
Opis stanowiska: Nadzorowanie codziennej pracy zespołu w centrum obsługi oraz monitorowanie pracy i obecności zgodnie z polityką firmy. Regularne prowadzenie coachingów, mających na celu osiąganie wyznaczonych wskaźników wydajności. Rozwiązywanie problemów z wydajnością i wdrażanie...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
8 dni
Nadzór nad codzienną pracą grupy pracowników call center, w tym monitorowanie pracy i obecności zgodnie z zasadami firmy oraz wymogami prawnymi. Prowadzenie regularnych coachingów oraz ocena wydajności podległych pracowników w celu zapewnienia realizacji ustalonych wskaźników...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
8 dni
Nadzór nad codzienną pracą zespołu call center, monitorowanie pracy i obecności zgodnie z polityką firmy i obowiązującymi przepisami. Regularne coachingi zespołu w celu osiągania celów wydajnościowych. Identyfikacja problemów z wydajnością, opracowanie planów działań poprawczych,...
CUK Ubezpieczenia to ponad 170 nowoczesnych placówek mieszczących się zarówno w małych, jak i dużych miastach na terenie Polski. Jesteśmy nr 1 w Polsce na rynku doradztwa ubezpieczeniowego. Współpracujemy ze wszystkimi wiodącymi na polskim rynku Towarzystwami Ubezpieczeniowymi.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy CUK Ubezpieczenia poszukujemy osób na stanowisko:
Kierownik Contact Center
Miejsce pracy: Toruń
Oferujemy:
stabilną, etatową pracę,
możliwość rozwoju zawodowego,
pracę w zespole, w przyjaznej atmosferze.
Zadania:
planowanie i koordynowanie pracy działu,
realizacja założonych celów biznesowych,
motywowanie zespołu,
analiza i modernizacja systemów obsługi klienta,
bieżący monitoring oczekiwań klientów, wprowadzanie zmian w zakresie obsługi klientów i sprzedaży usług.
Wymagania:
charyzma lidera, który inspiruje innych do działania i samodoskonalenia,
nastawienie na cel,
znajomość technik i metod sprzedaży przez telefon,
umiejętność udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej,
znajomość rynku ubezpieczeń będzie dodatkowym atutem,
doświadczenie na stanowisku kierowniczym mile widziane.
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
9 godz.
Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
9 godz.
Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
9 godz.
Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
10 godz.
The Team Leader, Operations is responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates. This position ensures performance metrics are achieved by providing adequate coaching, motivation and accountability. Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
10 godz.
Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
10 godz.
Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
8 dni
Opis stanowiska: Team Leader w dziale operacji będzie odpowiedzialny za codzienne nadzorowanie zespołu pracowników call center. Stanowisko wymaga zapewnienia realizacji celów operacyjnych poprzez coaching, motywowanie i odpowiedzialność pracowników. Główne obowiązki: Codzienne nadzorowanie...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
8 dni
Opis stanowiska: Nadzorowanie codziennej pracy zespołu w centrum obsługi oraz monitorowanie pracy i obecności zgodnie z polityką firmy. Regularne prowadzenie coachingów, mających na celu osiąganie wyznaczonych wskaźników wydajności. Rozwiązywanie problemów z wydajnością i wdrażanie...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
8 dni
Nadzór nad codzienną pracą grupy pracowników call center, w tym monitorowanie pracy i obecności zgodnie z zasadami firmy oraz wymogami prawnymi. Prowadzenie regularnych coachingów oraz ocena wydajności podległych pracowników w celu zapewnienia realizacji ustalonych wskaźników...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
8 dni
Nadzór nad codzienną pracą zespołu call center, monitorowanie pracy i obecności zgodnie z polityką firmy i obowiązującymi przepisami. Regularne coachingi zespołu w celu osiągania celów wydajnościowych. Identyfikacja problemów z wydajnością, opracowanie planów działań poprawczych,...