Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Contact Center

CUK Ubezpieczenia
Toruń
praca stacjonarna
3439 dni temu

CUK Ubezpieczenia to ponad 170 nowoczesnych placówek mieszczących się zarówno w małych, jak i dużych miastach na terenie Polski. Jesteśmy nr 1 w Polsce na rynku doradztwa ubezpieczeniowego. Współpracujemy ze wszystkimi wiodącymi na polskim rynku Towarzystwami Ubezpieczeniowymi.  

 

W związku z dynamicznym rozwojem firmy CUK Ubezpieczenia poszukujemy osób na stanowisko:

Kierownik Contact Center
Miejsce pracy: Toruń
Oferujemy:
  • stabilną, etatową pracę,

  • możliwość rozwoju zawodowego,

  • pracę w zespole, w przyjaznej atmosferze.

Zadania:
  • planowanie i koordynowanie pracy działu,

  • realizacja założonych celów biznesowych,

  • motywowanie zespołu,

  • analiza i modernizacja systemów obsługi klienta,

  • bieżący monitoring oczekiwań klientów, wprowadzanie zmian w zakresie obsługi klientów i sprzedaży usług.

Wymagania:
  • charyzma lidera, który inspiruje innych do działania i samodoskonalenia,

  • nastawienie na cel,

  • znajomość technik i metod sprzedaży przez telefon,

  • umiejętność udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej,

  • znajomość rynku ubezpieczeń będzie dodatkowym atutem,

  • doświadczenie na stanowisku kierowniczym mile widziane.

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CUK Ubezpieczenia spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa w celu obecnej i przyszłych rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182)”

Informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest CUK UBEZPIECZENIA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Toruniu, kod pocztowy 87-100, ul. Grudziądzka 107, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym w Toruniu, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; KRS: 0000519882, REGON: 871548350, NIP: 956-20-47-158,
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu tej i przyszłych rekrutacji,
3) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania,
4) podanie danych osobowych jest dobrowolne.

 

Podobne oferty

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...