- nothing is more important than health
Affidea to międzynarodowa marka, z placówkami w ponad 16 krajach Europy, obecna na rynku europejskim od 1995 r, w Polsce od roku 2000. Jesteśmy siecią nowoczesnych placówek medycznych oferujących szeroki wachlarz usług z zakresu diagnostyki i radioterapii wyznaczającą standardy na polskim i międzynarodowym rynku usług medycznych.
Naszym nadrzędnym celem jest poprawa jakości zdrowia i życia ludzi. Nieustająco dbamy o to, by nasi Pacjenci mieli zapewnioną opiekę medyczną na najwyższym światowym poziomie, a diagnostyka i proces leczenia odbywały się w komfortowych warunkach, przy użyciu bezpiecznego i nowoczesnego sprzętu, pod okiem profesjonalnej kadry.
Sukces zawdzięczamy nie tylko dostępowi do nowoczesnych technologii, ale przede wszystkim ludziom, którzy swoje codzienne zadania realizują z pasją i zaangażowaniem, tworząc tym samym niepowtarzalną kulturę naszej organizacji. Stawiamy na pogłębienie wiedzy i rozwój kompetencji naszych pracowników, bo wierzymy, że wspólnie budujemy wartość naszej firmy.
BUDOWANIE RELACJI, WIARA, ZAUFANIE, ROZWÓJ I INNOWACJA to wartości, które stanowią nasze źródło motywacji, są bliskie naszym sercom i wspierają nas w codziennej pracy oraz relacjach z naszymi Pacjentami, pracownikami i dostawcami.
Kierownik Centrum
Lokalizacja: Zielona Góra
Twoje zadania:
- zarządzanie zespołem Centrum
- zapewnienie optymalnej dostępności do świadczonych usług w ramach centrum
- realizowanie miesięcznych budżetów przez monitorowanie oraz kontrolę kosztów
- optymalizacja działalności operacyjnej
- skuteczna realizacja procesu obsługi Klienta (wdrażanie standardów obsługi, nadzór nad procesem obsługi Klienta)
- odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie infrastruktury medycznej i technicznej placówki
Nasze wymagania:
- doświadczenie w obsłudze procesów administracyjnych (współpraca z dostawcami zewnętrznymi, weryfikacja faktur od dostawców, nadzór nad infrastrukturą i sprzętem firmy)
- doświadczenie w zakresie zarządzania zespołem (mile widziane w branży medycznej)
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, zarządzanie, medyczne)
- praktyczna znajomość przepisów prawa pracy
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
- umiejętność przygotowania i analizy raportów
- orientacja na osiąganie celów i samodzielność w realizacji zadań
Mile widziane:
- mile widziana wiedza i doświadczenie w zakresie współpracy i rozliczeń z NFZ
To oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w nowoczesnej, prężnie rozwijającej się, międzynarodowej firmie medycznej o ugruntowanej pozycji na rynku
- praca w profesjonalnym zespole dbającym o dobrą atmosferę, w oparciu o wykorzystanie nowoczesnej aparatury diagnostycznej i radioterapeutycznej
- możliwość doskonalenia swoich umiejętności i poszerzania wiedzy poprzez udział w szkoleniach krajowych międzynarodowych
- perspektywa długofalowej współpracy i możliwości rozwoju
- atrakcyjne wynagrodzenie