Kierownik Centrum Wsparcia Technicznego
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: KCWT/2014
Qualent Software jest firmą z bogatym doświadczeniem z zakresu doradztwa biznesowego związanego z wykorzystaniem technologii informatycznych oraz tworzenia oprogramowania "szytego na miarę" dla dużych przedsiębiorstw. Oferujemy usługi związane z tworzeniem i wdrażaniem oprogramowania, integracją i dostosowywaniem rozwiązań istniejących w przedsiębiorstwie, a także audytu jakości i konsultacji z zakresu poprawy wydajności i bezpieczeństwa
Zadania z którymi m.in. się zetkniesz:
- Organizowanie, nadzór i koordynacja prac zespołu Centrum Wsparcia Technicznego
Aplikuj do nas jeśli:
- wykształcenie wyższe z zakresu informatyki lub techniki informacyjnej
lub automatyki i robotyki lub mechatroniki lub elektroniki lub telekomunikacji - certyfikat ITIL na poziomie co najmniej Intermediate: Operational Support & Analysis (OSA)
lub Service Operation (SO), - doświadczenie w zakresie kierowania zespołem wsparcia technicznego dla obszaru informatyki w firmie zatrudniającej ok.1000 osób- min.3 lata
- znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B1
Co oferujemy:
- udział w ciekawych, zaawansowanych technologicznie projektach
- atrakcyjne wynagrodzenie
- atrakcyjny pakiet socjalny w tym min. pakiet medyczny Medicover i pakiet sportowy
- zwrot kosztów za zdane certyfikaty techniczne
- bardzo dobra, koleżeńska atmosfera pracy