Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Help Desk Warszawa
Kierownik Centrum Wsparcia Technicznego

Kierownik Centrum Wsparcia Technicznego

QUALENT SOFTWARE Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
3645 dni temu

Kierownik Centrum Wsparcia Technicznego

Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: KCWT/2014


Qualent Software jest firmą z bogatym doświadczeniem z zakresu doradztwa biznesowego związanego z wykorzystaniem technologii informatycznych oraz tworzenia oprogramowania "szytego na miarę" dla dużych przedsiębiorstw. Oferujemy usługi związane z tworzeniem i wdrażaniem oprogramowania, integracją i dostosowywaniem rozwiązań istniejących w przedsiębiorstwie, a także audytu jakości i konsultacji z zakresu poprawy wydajności i bezpieczeństwa


Zadania z którymi m.in. się zetkniesz:
  • Organizowanie, nadzór i koordynacja prac zespołu Centrum Wsparcia Technicznego

Aplikuj do nas jeśli:
  • wykształcenie wyższe z zakresu informatyki lub techniki informacyjnej
    lub automatyki i robotyki lub mechatroniki lub elektroniki lub telekomunikacji
  • certyfikat ITIL na poziomie co najmniej Intermediate: Operational Support & Analysis (OSA)
    lub Service Operation (SO),
  • doświadczenie w zakresie kierowania zespołem  wsparcia technicznego dla obszaru informatyki w firmie zatrudniającej ok.1000 osób- min.3 lata
  • znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B1
Co oferujemy:
  • udział w ciekawych, zaawansowanych technologicznie projektach
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • atrakcyjny pakiet socjalny w tym min. pakiet medyczny Medicover i pakiet sportowy
  • zwrot kosztów za zdane certyfikaty techniczne
  • bardzo dobra, koleżeńska atmosfera pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)