-
przygotowanie oraz realizacja planów budżetowych i marketingowych centrum
-
tworzenie i realizacja strategii marketingowej centrum
-
negocjacje i współpraca z dostawcami, trenerami i partnerami
-
tworzenie i sprzedaż ofert dla klientów biznesowych
-
koordynowanie działań związanych z organizacją szkoleń, eventów
-
zapewnienie właściwego stanu utrzymania centrum od strony technicznej, sanitarnej, BHP
-
zarządzanie zespołem
-
kontrola, monitorowanie oraz raportowanie realizacji budżetu
- co najmniej 3 lata na stanowisku kierowniczym w zarządzaniu ośrodkiem szkoleniowo-konferencyjnym
- zmysł biznesowy, umiejętności sprzedażowe
- doświadczenie w marketingu usług
- mocna orientacja na klienta oraz wysoka kultura osobista
- dobra znajomość branży szkoleniowej, eventowej
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: organizacja i zarządzanie, hotelarstwo, biznes)
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel, PowerPoint
- wysoko rozwinięte umiejętności przywódcze, organizacyjne oraz interpersonalne
- umiejętności analityczne
- zdolność do skutecznego działania w dynamicznym środowisku
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwości podnoszenia kwalifikacji zawodowych i rozwoju w jednej z czołowych, globalnych firm handlowych (Metro Group)
- bogaty pakiet socjalny (m.in. pakiet prywatnej opieki medycznej, zniżki na zakupy w MAKRO)
- duży zakres samodzielności oraz przyjazną i nieformalną atmosferę pracy
MAKRO Cash & Carry to międzynarodowa firma działająca w branży handlu hurtowego w 30 lokalizacjach w całym kraju.
Poznaj
MAKRO Cash and Carry Polska S.A.
Dlaczego warto?
MAKRO jest częścią METRO Group, jednego z największych na świecie koncernów handlowych, oferuje swoim Klientom produkty najwyższej jakości po możliwie najniższych cenach. Jesteśmy najnowocześniejszą, samoobsługową hurtownią dla przedsiębiorców i ludzi biznesu.
Proces rekrutacji
- Krok Analiza CV
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
- Krok Podpisanie umowy