Orange Polska S.A.; Gdańsk
- planowanie i nadzorowanie realizacji sprzedaży produktów i usług Orange
- bieżące raportowanie wyników sprzedaży
- budowanie efektywnego zespołu
- organizowanie pracy zespołu
- uaktualnianie i budowanie wiedzy w zakresie oferty Orange Polska oraz oferty konkurentów
- planowanie i wspieranie rozwoju pracowników w odniesieniu do indywidualnych potrzeb, prowadzenie coachingów, warsztatów
- kształtowanie wizerunku Orange Polska
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w sprzedaży
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym
- umiejętność angażowania zespołu w realizację celów
- znajomość technik sprzedaży
- umiejętność skutecznego przekonywania
- umiejętność budowania trwałych relacji z klientami i współpracownikami
- zainteresowanie nowymi technologiami
- umiejętność oceny kompetencji pracowników
- umiejętność przekazywania wiedzy oraz planowania rozwoju pracowników
- rozwoju zawodowego
- prywatnej opieki medycznej, dostępu do obiektów sportowych
- premii uzależnionej od wyników pracy
Poznaj
Orange
Dlaczego warto wybrać Orange?
Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.
Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.
Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.
Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.