Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Kierownik Centrum Obsługi Klientów
Nr Ref.: COK/121/ABC
Zadania:
- Współtworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży
- Zapewnienie ciągłości operacyjnej procesu sprzedaży do Klientów
- Nadzór nad realizacją zadań podległego zespołu w perspektywie krótko i długoterminowej
- Nadzór nad bieżącą współpracą z Klientami
- Współtworzenie budżetu sprzedaży i monitorowanie jego realizacji ze szczególnym uwzględnieniem wskaźników budżetowych
- Proponowanie i wdrażanie narzędzi usprawniających proces sprzedaży operacyjnej oraz ciągłe zwiększanie efektywności procesów
- Nadzór nad prawidłowością przebiegu procesu reklamacji
- wykształcenie wyższe
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- doświadczenie w kierowaniu działami obsługi Klientów
- znajomość procesów sprzedażowo – operacyjnych oraz stosowanych narzędzi i wskaźników monitorujących
- doświadczenie w zakresie wprowadzania zmian i usprawniania procesów (zwiększania efektywności)
- doświadczenie w zakresie technik negocjacji i współpracy z Klientami
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- podstawowa znajomość prawa pracy
- prawo jazdy kat B
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Możliwość rozwoju zawodowego na odpowiedzialnym stanowisku
- Przejrzyste zasady rozwoju w organizacji i przyjazną atmosferę pracy
MIEJSCE PRACY: WOJ. WIELKOPOLSKIE