Jesteśmy dynamicznie rozwijającym się Centrum Medycznym. Przez 25 lat obecności na rynku osiągnęliśmy pozycję zaufanego partnera wśród swoich Pacjentów. Realizujemy szeroką gamę usług medycznych, począwszy od Podstawowej Opieki Zdrowotnej, poprzez dostęp do prywatnych gabinetów, a skończywszy na wysoko wykwalifikowanych lekarzy - specjalistów. Dużą wagę przykładamy do tego, by zwracające się do naszych lekarzy osoby znalazły nie tylko fachową i skuteczną pomoc medyczną, ale również ciepło, życzliwość i zrozumienie dla swoich obaw i problemów. Corten Medic świadczy usługi medyczne w przychodniach na teranie Warszawy (w dzielnicach - Śródmieście, Ursynów, Mokotów, Praga Północ), w Radomiu, Pruszkowie, Zwoleniu, Milanówku oraz Kielcach.
W związku z rozwojem struktur organizacyjnych firma poszukuje pracownika na stanowisko:
Zadania:
- Prowadzenie działań przyczyniających się do wzrostu sprzedaży świadczonych usług oraz nadzór nad wdrażaniem nowych produktów.
- Egzekucja i stałe podnoszenie standardów obsługi klienta oraz standardów pracy zespołu.
- Zarządzanie zespołem pracowników - lekarzy, asystentek, higienistek, recepcjonistek w Centrum Medycznym.
- Wdrażanie i monitoring standardów, procesów i procedur medycznych we współpracy z odpowiednimi Działami.
- Administrowanie Centrum Medycznego.
- Kontrola przestrzegania wymagań formalno- prawnych zakresie prowadzenia dokumentacji medycznej.
- Zapewnienie wysokich standardów w procesie obsługi Pacjenta mierzonych m.in współczynnikiem NPS.
- Sporządzanie raportów i analiz z działalności Centrum Medycznego oraz nadzór i optymalizacja kosztów w zakresie jego rentowności.
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem - warunek konieczny.
- Nastawienie na wysoką jakość obsługi Klienta i standard oferowanych usług.
- Dynamizm i wytrwałość w dążeniu do celów oraz samodzielność w ich realizacji.
- Wysokie umiejętności analityczne i komunikacyjne, potrafisz pracować pod presją czasu.
- Samodzielność w podejmowaniu decyzji i umiejętność wyznaczania priorytetów.
- Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki: medyczne, ekonomia, zarządzanie).
- Znajomość w stopniu bardzo dobrym programu Excel i Power Point.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Samodzielność, ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
- Możliwość rozwoju.
- Nowoczesne narzędzia pracy.