Dla naszego klienta, firmy zlokalizowanej w Świebodzinie, poszukujemy kandydata na stanowisko
Kierownik centralnych zakupów
Miejsce pracy: Świebodzin
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Zarządzanie strategiczne działem zakupów materiałów i narzędzi,
- Nadzór nad terminowością realizacji zamówień,
- Nadzór nad współpracą działu z dostawcami,
- Budowanie i utrzymywanie relacji z dostawcami,
- Aktywne poszukiwanie nowych źródeł dostaw dla aktualnych i nowo wdrażanych produktów,
- Odpowiedzialność za optymalizację kosztów zakupu materiałów i usług,
- Współpraca z Managerami innych działów.
WYMAGANIA:
- Co najmniej 5- letniego doświadczenia na stanowisku kierowniczym w obszarze zakupów w firmie z branży meblarskiej,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: logistyka lub ekonomia,
- Umiejętność planowania i szybkiego podejmowania decyzji,
- Bardzo dobra organizacja pracy i znajomość specyfiki branży,
- Sumienność, asertywność, współpraca w zespole,
- Rozwinięte umiejętności negocjacyjne, komunikacyjne oraz odporność na stres,
- Bardzo dobra znajomość środowiska MS Office.
OFERUJEMY:
- Stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- Atrakcyjne i konkurencyjne wynagrodzenie,
- Pracę pełną wyzwań w nowoczesnym i młodym zespole,
- Możliwość uczestniczenia w ciekawych i ambitnych projektach,
- Przyjazną atmosferę pracy.