Firma transportowa z wieloletnią tradycją i ugruntowaną pozycją na rynku warszawskim, poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko:
Kierownik Centrali Telefonicznej
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Planowanie, organizacja i koordynowanie pracy zespołu konsultantów obsługi klienta
- Monitoring procesów związanych z obsługą klienta (proces przyjmowania i realizacji zleceń, reklamacje) w kanale telefonicznym i elektronicznym
- Podejmowanie działań zmierzających do zwiększenia efektywności Działu
- Szkolenie i wspieranie pracowników w osiąganiu wyznaczonych celów
- Sporządzanie grafików, raportów i analiz
- Warunkiem koniecznym jest m.in. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem Call Center
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej i zespołu pracowników
- Znajomość narzędzi wykorzystywanych w zarządzaniu zespołem Call Center
- Znajomość procedur reklamacyjnych
- Charyzma i zdolności przywódcze
- Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji
- Znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym
- Znajomość pakietu Ms Office
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub własną działalność gospodarczą
- Miłą atmosferę pracy
- Narzędzia niezbędne do wykonywania obowiązków
- Realny wpływ na rozwój firmy
- Swobodę w działaniu