Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Call Center

Fines S.A.
pomorskie, Trójmiasto, Sopot
praca stacjonarna
3288 dni temu

Fines S.A. jest ogólnopolskim liderem na rynku pośrednictwa finansowego w zakresie pożyczek gotówkowych i konsolidacyjnych w sieci agencyjnej. Współpracujemy z siecią 2.500 biur kredytowych na terenie całego kraju. Jesteśmy członkiem Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce , laureatem programu Solidna Firma 2007-2015 oraz od 3 lat corocznie otrzymujemy tytuł Firma Fair Play.

 

Naszym potencjałem jest pełen idei i zaangażowania zespół pracowników. Tworzymy nowoczesne i rozwojowe środowisko pracy oraz przyjacielski klimat sprzyjający kreatywności, otwartości i współpracy. Jeśli chcesz zostać jednym z nas, zaaplikuj więc na stanowisko:

Kierownik Call Center
Miejsce pracy: Trójmiasto, Sopot

 

Opis stanowiska:
  • kierowanie zespołem telefonicznych Doradców kredytowych
  • przygotowywanie ofert kredytowych dla Klientów z bazy własnej Fines
  • tworzenie i realizacja akcji retencyjnych z bankami i firmami pożyczkowymi
  • współpraca z sieciami afiliacyjnymi oraz promocja w Internecie
  • współtworzenie i aktualizacja materiałów szkoleniowych i marketingowych
  • aktywny udział w rozwoju platformy informatycznej Fines
Wymagania:
  • minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • komunikatywność w relacjach z Agentami kredytowymi
  • kreatywność i determinacja w realizacji celów
  • znajomość rynku kredytowego
Oferujemy:
  • ciekawą i samodzielną pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • pracę w przyjacielskim i dynamicznym zespole
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • kartę Multisport, dofinansowanie obiadów,
  • niespotykaną atmosferę w pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...