Centrum Medyczne ENEL-MED S.A. istnieje od 1993 r. Posiada sieć przychodni w Polsce, dwa szpitale w Warszawie oraz ponad 1300 partnerów medycznych w całym kraju. W ENEL-MED pracuje 2 260 osób. Obsługujemy ponad 300 000 pacjentów.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:
Osoba na proponowanym stanowisku będzie odpowiedzialna za skuteczną realizację strategii firmy w zakresie obsługi Klientów, poprzez: zarządzanie około 120-osobowym działem Call Center (sekcje: front-line, back office, wsparcia sprzedaży i pierwsza linia medyczna oraz filia w Białymstoku), realizację mierników efektywności, wsparcie procesów sprzedażowych, realizację projektów z obszaru obsługi klienta.
Wymagania:
-
kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu procesem obsługi klienta indywidualnego w firmie usługowej posiadającej wiele placówek na terenie całego kraju,
-
kilkuletnie doświadczenie w zakresie zarządzania dużą strukturą Call lub Contact Center,
-
umiejętność radzenia sobie w zmieniającym się otoczeniu rynkowym,
-
determinacja w dostarczaniu rezultatów,
-
umiejętność myślenia strategicznego oraz podejmowania decyzji,
-
nastawienie na poszukiwanie optymalnych rozwiązań,
-
rozumienie roli call center w procesie sprzedaży,
-
umiejętność zarządzania zespołem oraz współpracy,
-
biegła znajomość języka angielskiego,
-
wykształcenie wyższe.
Oferujemy:
-
możliwość pracy w prężnie rozwijającym się ogólnopolskim Centrum Medycznym o stabilnej pozycji rynkowej,
-
systemy motywacyjne (w tym losowania biletów na mecze, do kina, teatru itd.),
-
duże wyzwania zawodowe i samodzielność w działaniu,
-
realne możliwości rozwoju poprzez realizację interesujący projektów,
-
adekwatne wynagrodzenie i narzędzia pracy (laptop, telefon komórkowy),
-
opiekę medyczną w najlepszej sieci medycznej w Polsce :)