Ogłoszenie numer: 1518622, z dnia 2017-02-07
EXIM SA - jeden z czołowych touroperatorów turystyki poszukuje kandydata na stanowisko:
Kierownik Call Center
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Skuteczne zarządzanie kilkuosobowym zespołem, poprzez jego rozwój i motywowanie,
- Prowadzenie działań mających na celu rozwój sprzedaży przez wdrażanie strategii sprzedażowej, realizację planów oraz stały rozwój bazy klientów,
- Bieżąca analiza sytuacji rynkowej, planowanie i wdrażanie skutecznych rozwiązań wspierających rozwój,
- Zapewnienie najwyższych standardów jakości obsługi klienta,
- Realizowanie celów stawianych przed zespołem
Wymagania
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w Call Center,
- Znajomość branży turystycznej,
- Umiejętność prowadzenia szkoleń oraz planowania pracy własnej i zespołu,
- Wysokie zdolności interpersonalne,
- Zdolności kierownicze,
- Determinacja w realizacji celów.
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Stabilne zatrudnienie,
- Dużą samodzielność w działaniu,
- Możliwość ciągłego rozwoju.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.