Najnowsze oferty pracy

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Sales Team Manager with Russian (m/f/d)

    TELUS Digital   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Key responsibilities: Provide mentorship, guidance, and development support to your team. Lead the team through an exciting transition, building skills in sales, problem-solving, critical thinking, and technical expertise. Set team goals and work collaboratively on strategies to drive results....
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Call Center

Arbiter S.A.
Wałbrzych
praca stacjonarna
3063 dni temu

Ogłoszenie numer: 1161660, z dnia 2016-06-29

Arbiter S.A. to zespół osób udzielających pomocy osobom potrzebującym.
Łączy nas wspólna misja i praca wypełniona pasją.


Specjalizujemy się w branży prawnej i finansowej.

 

W związku z dynamicznym rozwojem
szukamy pracowników, którzy chcą dołączyć do naszego zespołu i razem

z nami pomagać osobom w całym kraju!

 

My stwarzamy możliwości, Ty osiągasz sukces!

Kierownik Call Center

Miejsce pracy: Wałbrzych

Nr Ref.: CC/06/2016

 

Opis stanowiska

  • kierowanie grupą konsultantów telefonicznych
  • wdrażanie do Call Center nowych produktów
  • szkolenie, coaching i motywowanie podległego zespołu
  • nadzór nad realizacją wyznaczonych planów sprzedaży
  • tworzenie i uaktualnianie skryptów projektowych
  • przygotowanie grafików pracy konsultantów
  • bieżące organizowanie i rozliczanie czasu pracy

Wymagania

  • doświadczenie w zarządzaniu procesem sprzedaży telefonicznej
  • praktyczna umiejętność sprzedaży
  • bardzo dobra obsługa komputera
  • dyspozycyjność również w godzinach popołudniowych
  • duża samodzielność i obowiązkowość
  • zdolności analityczne
  • wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne
  • prawo jazdy kat. B

Oferujemy

  • zatrudnienie w stabilnej finansowo firmie
  • wynagrodzenie stałe + premie
  • pakiet szkoleń
  • zdobycie cennego doświadczenia
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • przyjazną atmosferę pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Sales Team Manager with Russian (m/f/d)

    TELUS Digital   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Key responsibilities: Provide mentorship, guidance, and development support to your team. Lead the team through an exciting transition, building skills in sales, problem-solving, critical thinking, and technical expertise. Set team goals and work collaboratively on strategies to drive results....