Grupa Ergo to lider w zakresie dostarczania kompleksowych usług szkoleniowych i doradczych dla sektora prywatnego oraz administracji publicznej. W związku z realizacją nowych projektów zatrudnimy osobę na stanowisko:
Kierownik Call Center Sprzedażowego
Miejsce pracy: dolnośląskie / Wrocław
Zadania:
- organizacja Call Center Sprzedażowego
- rekrutacja, szkolenia, organizacja pracy i nadzór pracowników
- zarządzanie podległym Zespołem pracowników
- coaching, szkolenia wewnętrzne
- odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe i utrzymaniowe CC
Wymagania:
- doświadczenie zawodowe zdobyte w pracy w Call Center sprzedażowym
- umiejętność planowania i określania celów
- bardzo dobra organizacja pracy
- umiejętności negocjacyjne
- znajomość obsługi programów pakietu MS Office
Oferujemy:
- dobrą atmosferę w pracy, jasno i konkretnie określone cele i zadania
- udział w ciekawych projektach
- szkolenia i możliwości rozwoju kompetencji zawodowych
- stabilność zatrudnienia, zatrudnienie na umowę o pracę