Dla naszego klienta - znanego dealera samochodowego
MotoKariera poszukuje kandydatów na stanowisko:
Kierownik Business Development Center
Miejsce pracy: Warszawa
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- Przejęcie i poprowadzenie 3 osobowego zespołu contact center (potencjał rozszerzenia zespołu);
- Rozwój działu Contact Center w kierunku Business Development Center;
- Kierowanie i motywowanie zespołu w celu osiągnięcia założonych wyników;
- Doskonalenie i rozwój pracowników;
- Dbałość o zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, umiejętność przygotowywania skryptów rozmów;
- Zwiększenie efektywności i jakości komunikacji in/out;
- Wdrożenie odpowiedniego monitoringu pracy, analiza danych i optymalizacja procesów w celu osiągnięcia założonych wyników;
- Bieżące badanie potencjału wewnętrznego w celu ciągłego poszukiwania biznesu;
- Raportowanie pracy i wyników zespołu;
- Efektywna współpraca z działami wewnątrz firm.
Oczekujemy od Ciebie:
- Wykształcenia wyższego;
- Kilkuletniego oświadczenie w pracy w BDC lub doświadczenia w pracy w motoryzacji,
- Umiejętności pracowania z wyznaczonymi celami;
- Pewności siebie, motywacji, zaangażowania;
- Chęci uczenia się i zdobywania nowych doświadczeń;
- Codziennej gotowości na nowe wyzwania;
- Wybitnych umiejętności komunikacyjnych, organizacyjnych i zarządzania czasem;
- Ambicji, otwartości na zmianę i nowe wyzwania;
- Komunikatywnej znajomości języka angielskiego
Jako pracownik możesz liczyć na:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Niezbędne narzędzia do pracy;
- Ubezpieczenie;
- Karta Multisport na preferencyjnych warunkach.