Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Customer Service Team Leader with English and Polish (automotive)

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements. Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Business Development Center

MOTOKARIERA S.C.
Wrocław, Lubin, Wrocław
kierownik/koordynator / menedżer
pełny etat
praca stacjonarna
1032 dni temu

Dla naszego klienta - znanego dealera samochodowego

MotoKariera poszukuje kandydatów na stanowisko:

Kierownik Business Development Center
Miejsce pracy: Lubin, Wrocław

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • Przejęcie i poprowadzenie 3 osobowego zespołu contact center (potencjał rozszerzenia zespołu);
  • Rozwój działu Contact Center w kierunku Business Development Center;
  • Kierowanie i motywowanie zespołu w celu osiągnięcia założonych wyników;
  • Doskonalenie i rozwój pracowników;
  • Dbałość o zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, umiejętność przygotowywania skryptów rozmów;
  • Zwiększenie efektywności i jakości komunikacji in/out;
  • Wdrożenie odpowiedniego monitoringu pracy, analiza danych i optymalizacja procesów w celu osiągnięcia założonych wyników;
  • Bieżące badanie potencjału wewnętrznego w celu ciągłego poszukiwania biznesu;
  • Raportowanie pracy i wyników zespołu;
  • Efektywna współpraca z działami wewnątrz firm.

Oczekujemy od Ciebie:

  • Wykształcenie wyższe;
  • Doświadczenie w pracy w motoryzacji (preferowane doświadczenie zdobyte w stacji);
  • Umiejętność pracowania z wyznaczonymi celami;
  • Pewność siebie, motywacja, zaangażowanie;
  • Chęć uczenia się i zdobywania nowych doświadczeń;
  • Codzienna gotowość na nowe wyzwania;
  • Wybitne umiejętności komunikacyjne, organizacyjne i zarządzania czasem;
  • Ambicja, otwartość na zmianę i nowe wyzwania;
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego

Jako pracownik możesz liczyć na:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Niezbędne narzędzia do pracy;
  • Ubezpieczenie;
  • Karta Multisport na preferencyjnych warunkach.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Customer Service Team Leader with English and Polish (automotive)

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements. Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...