HDS Polska Sp. z o.o. należąca do międzynarodowego koncernu Lagardere Services w związku z dynamicznym rozwojem kolejnych struktur, poszukuje Kandydatów na stanowisko:
- Przygotowanie asortymentu, wybór dostawców i producentów dla danego Brandu
- Prowadzenie negocjacji z dostawcami i partnerami handlowymi
- Opracowanie i wdrożenie strategii w obszarach marketingu mix
- Ciągła praca nad nowościami asortymentowymi oraz poszukiwanie polskich (regionalnych) dostawców produktów Premium
- Przygotowanie akcji promocyjnych i wsparcia sprzedaży – up sale, cross sale
- Analiza danych rynkowych
- Wsparcie pracowników sklepu w realizacji celów sprzedażowych
- Współpraca z pozostałymi działami spółki
- Wykształcenia wyższego
- Minimum 3 letniego doświadczenie we wdrażaniu projektów w branży spożywczych artykułów luksusowych i regionalnych
- Bardzo dobrej znajomości rynku produktów spożywczych
- Doświadczenia w prowadzeniu negocjacji z producentami i dystrybutorami w zakresie warunków handlowych popartego sukcesami
- Biegłej znajomości Excela
- Komunikatywnej znajomości języka angielskiego
- Bardzo dobrej organizacji czasu pracy
- Prawa jazdy kat. B
- Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Pakiet medyczny
- Pakiet sportowo-rekreacyjny
- Odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w sieci o wysokich standardach
- Perspektywy dalszego rozwoju zawodowego
Poznaj
Lagardere Travel Retail Sp. z o.o.
Lagardère Travel Retail, jeden z dwóch oddziałów Grupy Lagardère, jest światowym liderem branży travel retail.
Posiadając ponad 160 lat doświadczenia w handlu w miejscach podróżnych, od czasu otwarcia pierwszej księgarni w 1852 roku w Paris Gare de Lyon, każdego dnia zapewniamy nowe doświadczenia naszym Klientom.
Projektujemy i dostarczamy optymalne rozwiązania dla osób wynajmujących powierzchnie handlowe i dążymy do tego, by zostać ich partnerem pierwszego wyboru.
W 2022 roku, prowadząc ponad 5000 sklepów w kategoriach: Travel Essentials, Duty Free & Fashion i Foodservice na lotniskach, dworcach kolejowych oraz w ramach innych koncesji w 42 krajach na całym świecie, wygenerowaliśmy wynik ze sprzedaży na poziomie 5,2 mld €.