Najnowsze oferty pracy

  • Office Manager

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Twój zakres obowiązków: zarządzanie budynkiem showroomu firmy; obsługa gości i klientów pomoc w organizacji niedużych eventów; codzienne wsparcie innych zespołów firmy w zakresie obsługi showroomu;
  • Lider / Liderka ds. Księgowości w Zespole Zewnętrznego Dyrektora Finansowego

    Value Finance Books Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B
    12 godz.
    Ze względu na intensywny rozwój firmy, prowadzimy stałą rekrutację na stanowiska księgowe. Dołącz do nas i wspieraj nas w obsłudze rosnącej liczby zadowolonych klientów! Chcesz, aby przy pomocy Twojej pracy powstawały jakościowe i znaczące dla biznesu analizy finansowe? Szukamy osób,...
  • Koordynator biura

    Dijo Baking Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   31,00 - 34,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: Zarządzanie kalendarzem spotkań Zarządu; Bezpośrednie wsparcie dla Prezesa Zarządu; Organizacja podróży służbowych w kraju i za granicą; Planowanie i zarządzanie firmowymi wydarzeniami; Nadzorowanie obiegu dokumentów w firmie; Tworzenie prezentacji i raportów;...
  • Pracownik ds. organizacji i obsługi organów Spółki

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
    7 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie i opracowywanie dokumentacji związanej z działaniem organów Spółki, uzgadnianie i opiniowanie materiałów kierowanych na posiedzenia organów Spółki, analiza dokumentacji w związku z wnioskami organów administracji publicznej,...
  • Kierownik Robót Gwarancyjnych

    POLAQUA Sp. z o.o.   Wrocław    praca mobilna
    kierownik/koordynator
    1 dni
    ZADANIA: Prowadzenie komunikacji pisemnej i ustnej z pracownikami Oddziałów i Rejonów GDDKiA oraz Podwykonawcami w celu uwzględnienia interesów i zadań Działu Gwarancji i Reklamacji; Nadzór nad usuwaniem wad w robotach zakończonych inwestycji w okresie gwarancyjnym; Udział w okresowych i...
  • Asystentka / Asystent Prezesa Zarządu

    Adamowscy Sp. z o.o.   Starogard Gdański    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy oraz realizacji celów biznesowych. Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji,...
  • Pracownik ds. organizacji i jakości realizacji usług w zakresie obsługi pasażerskiej

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
    4 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: udział w projektach realizowanych przez wydział ze szczególnym uwzględnieniem zadań z zakresu informacji pasażerskiej, udział w opracowywaniu materiałów koncepcyjnych, prezentacji oraz dokumentowanie, raportowanie statusu prowadzonych projektów,...
  • Ekspert ds. wsparcia inwestycji

    AMS Metal Sp. z o.o.   Siemianowice Śląskie    praca stacjonarna
    ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków współudział w przygotowaniu i realizacji zadań inwestycyjnych, nadzór nad projektami pod względem merytorycznym oraz organizacyjnym, współudział w opracowywaniu harmonogramu realizacji projektu, monitorowanie postępu rzeczowo-finansowego projektu, ocena i...
  • Office Manager

    Dijo Baking Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   31,00 - 34,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja kalendarza spotkań Zarządu. Bezpośrednie wsparcie i współpraca z Prezesem Zarządu. Organizowanie podróży służbowych w kraju i poza granicami (rezerwacja lotów, hoteli, restauracji wynajem samochodów etc.) Organizację imprez firmowych...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Primost Południe Sp. z o.o.   Będzin    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    OPIS STANOWISKA wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; kontakt z kontrahentami firmy (Zamawiający, Podwykonawcy) obsługa centrali telefonicznej i maila firmowego, zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; prowadzenie...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik biura

Adecco Poland Sp. z o.o.
Brzesko
praca stacjonarna
2706 dni temu

Kim jesteśmy?

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Aktualnie dla naszego klienta z branży produkcyjno-magazynowej poszukujemy osób na stanowisko:


Kierownik biura

Miejsce pracy: małopolskie/ Brzesko

Nr Ref.: KB/04/2017/KRO

Zadania:

  • Nadzór oraz kierowanie podległym zespołem
  • Planowanie grafików, organizowanie i koordynowanie pracy zespołu
  • Zarządzanie dokumentacją magazynową
  • Wystawianie oraz rejestracja faktur
  • Optymalizacja procesów i kontrola opłacalności procesu
  • Realizacja celów jakościowych i ilościowych oraz dbałość o dotrzymywanie terminów
  • Raportowanie wyników pracy

Wymagania:

  • Minimum 2 lata doświadczenia w kierowaniu kilkunastoosobowym zespołem
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Znajomość podstaw rachunkowości oraz rozumienie podstawowych założeń księgowości oraz prawa
  • Dobra znajomość obsługi komputera oraz programów MS Office
  • Umiejętność rozliczania kosztów produkcji, zarządzania zasobami materiałowymi i budżetem
  • Gotowość do nauki, własna inicjatywa, umiejętność rozwiązywania problemów
  • Gotowość do pracy w środowisku wielokulturowym

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Wynagrodzenie + premia
  • Opieka medyczna
  • Niezbędne narzędzia pracy (telefon+komputer)
  • Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko z możliwością dalszego awansu
  • Zadaniowy czas pracy

Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim CV oraz w innych przekazanych przeze mnie dokumentach, przez Adecco Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie w celach związanych z procesem rekrutacji, zarówno obecnym, jak i organizowanymi w przyszłości, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom należącym do grupy Adecco oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacji.

Administratorem podanych dobrowolnie danych osobowych jest Adecco Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Pl. Europejski 2, 00-844 Warszawa. Informujemy, że kandydatowi przysługuje pełne i niezbywalne prawo dostępu do swoich danych osobowych włączając w to prawo do ich usunięcia lub poprawiania.

 

Poznaj

Adecco Poland Sp. z o.o

Jesteśmy wiodącą na świecie firmą, która zajmuje się dostarczaniem rozwiązań w zakresie HR, oferuje usługi pracowników tymczasowych i stałych oraz usługi typu outsourcing we wszystkich sektorach.

Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364

Nasza misja to dostarczanie najlepszych rozwiązań w zakresie HR. Dzięki szerokiemu wachlarzowi działań oferujemy usługi związane z rekrutacją pracowników tymczasowych oraz stałych. Dla naszych klientów przygotowujemy też najlepsze oferty outsourcingowe.

Tworzymy własną bazę zaangażowanych pracowników, którzy chcą podejmować nowe wyzwania. Dzięki temu zawsze możemy zaproponować rozwiązania szyte na miarę. Ponadto odpowiadamy za wybór najlepszych kandydatów – rekrutujemy od A do Z. To pozwala nam szybko, sprawnie i bezproblemowo dobrać odpowiedniego pracownika na dane stanowisko.

Co ważne, każdy zatrudniony kandydat doskonale wie, na czym będzie polegała jego praca. Dzięki temu unikamy nieporozumień i maksymalnie zmniejszamy ryzyko rezygnacji kandydata ze stanowiska.

Nasz doświadczony zespół jest z Tobą na każdym etapie rekrutacji. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu możemy działać szybko i skutecznie. Nasz atut to duża sprawność procesowa.

Jesteśmy liderem, który myśli globalnie i umie działać lokalnie!

Podobne oferty

  • Office Manager

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Twój zakres obowiązków: zarządzanie budynkiem showroomu firmy; obsługa gości i klientów pomoc w organizacji niedużych eventów; codzienne wsparcie innych zespołów firmy w zakresie obsługi showroomu;
  • Lider / Liderka ds. Księgowości w Zespole Zewnętrznego Dyrektora Finansowego

    Value Finance Books Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B
    12 godz.
    Ze względu na intensywny rozwój firmy, prowadzimy stałą rekrutację na stanowiska księgowe. Dołącz do nas i wspieraj nas w obsłudze rosnącej liczby zadowolonych klientów! Chcesz, aby przy pomocy Twojej pracy powstawały jakościowe i znaczące dla biznesu analizy finansowe? Szukamy osób,...
  • Koordynator biura

    Dijo Baking Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   31,00 - 34,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: Zarządzanie kalendarzem spotkań Zarządu; Bezpośrednie wsparcie dla Prezesa Zarządu; Organizacja podróży służbowych w kraju i za granicą; Planowanie i zarządzanie firmowymi wydarzeniami; Nadzorowanie obiegu dokumentów w firmie; Tworzenie prezentacji i raportów;...
  • Pracownik ds. organizacji i obsługi organów Spółki

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
    7 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie i opracowywanie dokumentacji związanej z działaniem organów Spółki, uzgadnianie i opiniowanie materiałów kierowanych na posiedzenia organów Spółki, analiza dokumentacji w związku z wnioskami organów administracji publicznej,...
  • Kierownik Robót Gwarancyjnych

    POLAQUA Sp. z o.o.   Wrocław    praca mobilna
    kierownik/koordynator
    1 dni
    ZADANIA: Prowadzenie komunikacji pisemnej i ustnej z pracownikami Oddziałów i Rejonów GDDKiA oraz Podwykonawcami w celu uwzględnienia interesów i zadań Działu Gwarancji i Reklamacji; Nadzór nad usuwaniem wad w robotach zakończonych inwestycji w okresie gwarancyjnym; Udział w okresowych i...
  • Asystentka / Asystent Prezesa Zarządu

    Adamowscy Sp. z o.o.   Starogard Gdański    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy oraz realizacji celów biznesowych. Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji,...
  • Pracownik ds. organizacji i jakości realizacji usług w zakresie obsługi pasażerskiej

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
    4 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: udział w projektach realizowanych przez wydział ze szczególnym uwzględnieniem zadań z zakresu informacji pasażerskiej, udział w opracowywaniu materiałów koncepcyjnych, prezentacji oraz dokumentowanie, raportowanie statusu prowadzonych projektów,...
  • Ekspert ds. wsparcia inwestycji

    AMS Metal Sp. z o.o.   Siemianowice Śląskie    praca stacjonarna
    ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków współudział w przygotowaniu i realizacji zadań inwestycyjnych, nadzór nad projektami pod względem merytorycznym oraz organizacyjnym, współudział w opracowywaniu harmonogramu realizacji projektu, monitorowanie postępu rzeczowo-finansowego projektu, ocena i...
  • Office Manager

    Dijo Baking Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   31,00 - 34,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja kalendarza spotkań Zarządu. Bezpośrednie wsparcie i współpraca z Prezesem Zarządu. Organizowanie podróży służbowych w kraju i poza granicami (rezerwacja lotów, hoteli, restauracji wynajem samochodów etc.) Organizację imprez firmowych...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Primost Południe Sp. z o.o.   Będzin    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    OPIS STANOWISKA wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; kontakt z kontrahentami firmy (Zamawiający, Podwykonawcy) obsługa centrali telefonicznej i maila firmowego, zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; prowadzenie...