Dyrektor Narodowego Instytutu Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa obywatelskiego ogłasza nabór na stanowisko:
Kierownik Biura Organizacji Pożytku Publicznego (nr R1704)
Narodowy Instytut Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego jest instytucją właściwą w sprawach wspierania rozwoju społeczeństwa obywatelskiego, a także działalności pożytku publicznego i wolontariatu.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy:
Warszawa
Główne zadania:
- Kierowanie zespołem pracowników
- Kierowanie realizacją zadań związanych z prowadzeniem i obsługą elektronicznego wykazu organizacji pożytku publicznego uprawnionych do otrzymywania 1% podatku dochodowego od osób fizycznych
- Kierowanie realizacją zadań związanych z przyjmowaniem i zamieszczaniem na stronie podmiotowej Instytutu w Biuletynie Informacji Publicznej sprawozdań organizacji pożytku publicznego
- Kierowanie realizacją zadań związanych z przygotowywaniem na podstawie otrzymanych sprawozdań informacji dotyczącej wydatkowania przez organizacje pożytku publicznego środków finansowych pochodzących z 1% podatku dochodowego od osób fizycznych za rok poprzedni
- Sporządzanie, przy współpracy z innymi komórkami planów kontroli, oraz przygotowanie i prowadzenie kontroli organizacji pożytku publicznego i przygotowanie informacji pokontrolnych
- Uczestniczenie w planowaniu działań ewaluacyjnych prowadzonych przez NIW-CRSO oraz opracowywanie rekomendacji i ich wdrażanie
- Przygotowywanie rocznych planów pracy i sprawozdań oraz innych planów i raportów w zakresie organizacji pożytku publicznego, powierzonych przez Dyrektora NIW-CRSO;
- Reprezentowanie NIW-CRSO na zewnątrz na spotkaniach krajowych
- Udział w realizowaniu działań informacyjno-promocyjnych we współpracy z Biurem Promocji
- Realizacja innych zadań powierzonych przez Dyrektora NIW-CRSO
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe
- Minimum 3 lata doświadczenia w kierowaniu zespołami ludzkimi (mile widziane doświadczenie w sektorze publicznym) lub minimum 3 lata doświadczenia w samodzielnej koordynacji projektów
- Dobra znajomość j. angielskiego
- Znajomość zasad przygotowywania i przeprowadzania ewaluacji
- Znajomość zagadnień sektora pozarządowego, w tym Ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
- Zdolności organizacyjne
- Komunikatywność;
- Umiejętność obsługi komputera: MS Office
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Kultura osobista
Dodatkowym atutem będzie:
- Doświadczenie i umiejętności w zakresie wystąpień publicznych
- Umiejętności planowania oraz analitycznego i strategicznego myślenia
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Nagrody – w zależności od wyników pracy
- Wsparcie na etapie wdrażania do pracy
- Pakiet socjalny