Kolporter jest największym dystrybutorem prasy w naszym kraju i właścicielem ponad 950 saloników prasowych (w tym ponad 140 salonów Top-Press). Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała największą w Polsce, zlokalizowaną w sklepach detalicznych, sieć terminali do sprzedaży doładowań prepaid. Terminale realizują również płatności i usługi elektroniczne.
Poszukujemy osób do pracy w Oddziale Bydgoskim Departamentu Dystrybucji Prasy na stanowisku:
Kierownik Biura Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Nr Ref.: DDP/KBOK
Główne obowiązki wybranej osoby to:
- koordynowanie i optymalizacja pracy biura obsługi klienta (między innymi: planowanie pracy, właściwy podział obowiązków, ustalanie zastępstw podczas nieobecności, motywowanie oraz wdrażanie nowych pracowników),
- nadzorowanie procesu reklamacyjnego,
- nadzór nad przestrzeganiem procedur firmowych przez zespół pracowników,
- przygotowywanie zestawień i raportów z zakresu działań Biura Obsługi Klienta.
Wymagania:
- doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie w dziale obsługi klienta),
- doświadczenie w kierowaniu zespołem pracowników – praktyczna znajomość narzędzi motywowania,
- wysokie umiejętności interpersonalne,
- umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office,
- umiejętność analizowania i rozwiązywania problemów,
- wysokie umiejętności organizacyjne,
- odporność na stres,
- odpowiedzialność, samodzielność, konsekwencja w działaniu.
Wybranej osobie oferujemy:
- ciekawą, pełną wyzwań pracę,
- zatrudnienie na pełny etat (umowa o pracę),
- dużą samodzielność i odpowiedzialność,
- możliwość rozwoju zarówno osobistego jak i zawodowego poprzez szkolenia.