Kierownik Biura Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Sopot
Medyczne Laboratoria Diagnostyczne INVICTA
Czym będziesz się zajmować?
- Zarządzaniem procesem obsługi klienta, jego optymalizacją i rozwojem,
- Wyznaczaniem i wdrażaniem standardów jakości obsługi kontrahentów
i klientów indywidualnych oraz zapewnieniem ich realizacji na wysokim poziomie, - Reagowaniem na potrzeby kontrahentów / klientów z nastawieniem na doprowadzanie spraw do końca,
- Zarządzaniem zespołem Biura Obsługi Klienta – organizacją pracy i rozwojem kompetencji,
- Nadzorem nad prawidłowym przygotowywaniem i obiegiem wszelkich dokumentów, związanych z obsługą dotychczasowych i nowych kontrahentów Laboratorium,
- Budowaniem efektywnej współpracy z Działem Sprzedaży oraz Laboratorium,
- Raportowaniem
- Włączaniem się do pracy zespołu.
Poszukujemy osoby, która?
- Posiada minimum 3-letnie doświadczenia na adekwatnym stanowisku w Biurze Obsługi Klienta lub w pracy Przedstawiciela Handlowego,
- Jest otwarta na zmiany i pozytywnie nastawiona do życia i ludzi
- Posiada wysokie zdolności komunikacyjne,
- Doskonale zna i stosuje zasady pracy z klientem w zakresie obsługi sprzedażowej i posprzedażowej,
- Ma innowacyjne podejście do zarządzania pracą własną i rozwojem podległego zespołu,
- Swobodnie posługuje się systemami informatycznych oraz programem excel,
- Jest samodzielna i zaangażowana oraz potrafi angażować zespół.
Co oferujemy?
- Zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze,
- Pracę w profesjonalnym i zaangażowanym zespole w firmie o bardzo dobrej pozycji na rynku,
- Przyjazną i dynamiczną atmosferę pracy sprzyjającą rozwojowi zawodowemu,
- Pakiet badań laboratoryjnych, dofinansowane pakiety med. i karty Multisport
- Eventy zespołowe i firmowe oraz możliwość dołączenia do firmowej drużyny sportowej – INVICTA Power Team.