Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
Firma działająca w obszarze zarządzania
i gospodarowania nieruchomościami
Poszukujemy osoby na stanowisko:
Kierownik Biura Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowany kierunek: zarządzanie, prawo, ekonomia);
- min. 3 letni staż pracy na stanowisku kierowniczym lub podobnym;
- znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów normatywnych związanych z wykonywaną pracą (ustawa o własności lokali, ustawa o gospodarce nieruchomościami, prawo budowlane itp.);
- mile widziana znajomość przepisów związanych z udostępnieniem terenów gminnych (dzierżawa);
- umiejętność analizowania i przetwarzania danych charakterystycznych dla gospodarki i zarządzania nieruchomościami mieszkalnymi i użytkowymi;
- umiejętność pracy zespołowej i zapewnienia prawidłowej organizacji pracy zespołu;
- licencja zarządcy nieruchomości oraz wszelkie dodatkowe uprawnienia i kompetencje będą dodatkowym atutem;
- zaawansowana obsługa pakietu MS Office (WORD, EXCEL).
Opis stanowiska:
- kierowanie całokształtem spraw będących w zakresie działania zespołu, tj. m.in.:
- organizowanie, planowanie, kontrolowanie i nadzorowanie pracy zespołu i podległych pracowników: administratorów lokali mieszkalnych i użytkowych oraz terenów zewnętrznych, techników budowlanych, pracowników odpowiedzialnych za rozliczenia dostawy mediów i innych usług związanych z utrzymaniem nieruchomości,
- współpraca z kontrahentami i jednostkami Urzędu Miejskiego Wrocławia ,
- współpraca z zarządcami i zarządami wspólnot mieszkaniowych,
- kontrolowanie dokumentacji, przygotowywanie pism,
- współpraca z innymi działami Spółki w zakresie działania zespołu.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- ciekawą i odpowiedzialną pracę,
- możliwość rozwoju.